همکاری چین لینک و پولکادات برای راه‌اندازی اتحادیه دیفای

دیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۳۹۹

شبکه پولکادات‌ در حال انجام اقداماتی جهت گسترش پلتفرم خود است و برای راه‌اندازی اتحادیه دیفای (DeFi) قصد دارد با چین لینک همکاری کند؛ این شبکه همچنین به دنبال ارائه یک برنامه پشتیبانی جدید برای ولیدیتورها است. گفتنی است از آن‌جا که Polkadot یک اتحادیه مالی غیرمتمرکز را راه‌اندازی کرده، به آخرین رقیب اتریوم تبدیل شده است. 

در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) اعلام شد که هدف این اتحادیه غلبه بر ماهیت غیرمتمرکز اکوسیستم پولکادات است و بستری را برای جامعه خود فراهم می‌کند تا با استفاده از این شبکه بتوانند به بحث و تبادل نظر بپردازند و اقدام به استیکینگ برای دیفای کنند.

رئیس توسعه جهانی پلتفرم چین لینک درباره این همکاری اظهار داشت:

Chainlink از این‌که به سیستم ر‌به‌رشد پولکادات برای رشد در زمینه امور مالی غیرمتمرکز کمک می‌کند هیجان زده است.

سایر اعضای موسس، شرکت‌های Plasm Network (ارائه‌دهنده فناوری لایه ۲)، Tidal Finance (بازار بیمه غیرمتمرکز) و Polkaswap (بازارساز خودکار non-custodial) هستند.

همچنین پولکادات اخیراً اعلام کرده که در این ماه برنامه‌ای با هزار اعتبارسنج را راه‌اندازی می‌کند و از افرادی که قصد دارند یکی از نودهای پولکادات شوند، حمایت می‌کند تا به یکی از هزار ولیدیتور این شبکه تبدیل شوند. با وجود این‌که در حال حاضر دو سوم عرضه پولکادات توسط سرمایه‌گذران استیک شده است، این شبکه فقط ۲۴۹ اعتبارسنج فعال دارد که نشان می‌دهد بسیاری از استیک کنندگان، ارائه‌دهندگان شخص ثالث را برای انجام خدمات انتخاب می‌کنند.

Kusama یک شبکه‌ی چند زنجیره‌ای و مقیاس‌پذیر است که تقریبا با استفاده از کد مبنای Polkadot ساخته شده و از این‌رو آن را خواهر پولکادات هم می‌گویند. این شبکه همچنین برای آزمایش‌های پولکادات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.