جهش ۵۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI: قیمت این توکن به بالای 32 دلار رسید!

جهش ۵۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه رشد قیمت رمزارزهای شاخص بازار، قیمت توکن اوردینالز توانست با رشد 500 درصدی توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کند. تحلیلگران بازار جهش ۵۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI را به لیست شدن این توکن در صرافی بایننس نسبت می‌دهند. توجه داشته باشید که قیمت این توکن امروز به 32/40 دلار رسید!

جهش ۵۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI

پروتکل اوردینالز فناوری جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های غیر مثلی را در بستر شبکه بیت‌کوین ساخته و با خرید و فروش از آن کسب درآمد کنند. توکن بومی این پروتکل که با نماد ORDI شناخته می‌شود، در بازه زمانی یک ماهه بیش از 500 درصد رشد کرده است.

در حال حاضر ارزش معاملات 24 ساعته این توکن 2.65 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز به 668.85 میلیون دلار می‌رسد. با رشد 37 درصدی، قیمت این توکن امروز تا سطح 32.40 دلار نیز رشد کرد.

جهش ۵۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI

تحلیلگران بازار، افزایش 500 درصدی قیمت توکن ORDI در 30 روز گذشته را به لیست شدن اخیر آن در صرافی Binance نسبت می‌دهند. لیست شدن این توکن در این صرافی، باعث ایجاد حس اعتماد و علاقه در بین سرمایه گذاران شده است.

حجم معاملات بالای 2.65 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته، نشان دهنده فعالیت قوی بازار و نقدینگی برای این ارز دیجیتال است. این حمایت گسترده نه تنها سهولت معاملات را افزایش می‌دهد، بلکه به روند کلی نقدینگی و افزایش قیمت نیز کمک می‌کند.

چنین حجم معاملات قابل توجهی ممکن است باعث افزایش نوسانات و نوسانات کوتاه مدت شود. از آنجایی که Ordinals همچنان در صرافی‌های مختلف معامله می‌شود، سرمایه‌گذاران باید روندها و تحولات بازار را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

به گفته تحلیلگران بازار، برای ادامه‌دار بودن روند صعودی، این توکن باید از سطح مقاومت 20.77 دلار عبور کند. با توجه به پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط تحلیلگران، قیمت این توکن تا 10 دسامبر 2023 به 33.50 دلار خواهد رسید.

منبع: cryptoticker

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.