توکن ORDI، یکی از توکن‌های وابسته به بیت‌کوین، بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرد!

رشد ۷۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود افت قیمت بسیاری از میم‌کوین‌های بازار، توکن اوردینالز بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرده. رشد ۷۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI تنها در ۳۰ روز گذشته رخ داده و قیمت آن به 26 دلار رسیده است.

رشد ۷۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط CoinMarketCap، توکن ORDI در یک هفته گذشته تقریبا ۱۰۰ درصد و در بازه زمانی ۳۰ روزه بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرده است.

اوردینالز (ORDI) ارز دیجیتالی است که بر اساس ویژگی نوشته شده در بلاک‌چین بیت‌کوین عمل کرده و با اسکریپت‌های نوشته شده بر روی این بلاک‌چین کار می‌کند. این پلتفرم دارای مکانیزمی است که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌ها (تصاویر، متن، صدا، ویدئو…) را به کوچک‌‌ترین واحد بیت‌کوین یعنی ساتوشی متصل کنند. بیت‌کوین Ordinals اوایل سال با ورود بیت‌کوین به فضای NFT محبوبیت زیادی پیدا کرده بود.

رشد ۷۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI

بر اساس داده‌های منتشر شده، با این رشد چشمگیر، قیمت ORDI به محدوده‌ی 26 دلار رسیده. گفتنی است که به دنبال این رشد توجه سرمایه‌گذاران بازار نیز به این توکن جلب شده، اما به گفته تحلیلگران بازار، از آن جایی که توکن نوسانات زیادی را تجربه می‌کند، ریسک سرمایه‌گذاری بالایی هم دارد!

جالب است بدانید که نه تنها این توکن، بلکه بسیاری از توکن‌های بتا بیت‌کوین رشد کرده و توانسته‌اند توجه سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

رشد ۷۰۰ درصدی قیمت توکن ORDI

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.