سقوط ۷ درصدی قیمت سولانا به دنبال افزایش فشار فروش از سمت سرمایه‌گذاران

سقوط ۷ درصدی قیمت سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۶۴ درصد سقوط کرد. از دلایل سقوط ۷ درصدی قیمت سولانا، می‌توان به افزایش فشار فروش در کوتاه مدت اشاره نمود.

سقوط ۷ درصدی قیمت سولانا

قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۶۴ درصد سقوط کرده. به دنبال این سقوط قیمت از ۲۶/۴۶ دلار به ۲۴/۴۴ دلار افت کرد. از دلایل افت قیمت این رمزارز، می‌توان به افزایش فشار فروش در کوتاه مدت اشاره نمود.

طبق تحلیل ارائه شده، این رمزارز در یک ساعت گذشته ۴/۳۲ درصد و در هفته گذشته ۱۳/۸۳ درصد افت کرده که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال فروش دارایی‌های خود هستند.

به گفته‌ی فعالان بازار ارزهای دیجیتال، عوامل دیگری نیز در افرایش فشار فروش این رمزارز نقش داشتند. مثل روند نزولی و افت قیمت رمزارزهای بزرگ بازار و …

از آنجایی که ماه پیش قیمت سولانا ۴۵/۶۹ درصد رشد کرده بود، احتمالا در حال حاضر سرمایه‌گذاران با هدف حفظ سودهای به دست آمده، اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند.

علیرغم نوسانات اخیر قیمت، عواملی که نشان می‌دهند سولانا در بلند مدت رشد خوبی خواهد داشت، قوی هستند. به عنوان مثال، این شبکه همچنان شاهد پذیرش و فعالیت فزاینده کاربران بوده و موقعیت خود را به عنوان یکی از پلتفرم های بلاک چین پیشرو در لایه ۱ تثبیت کرده است.

سولانا در سال گذشته شاهد رشد فوق‌العاده‌ای در زمینه‌هایی مانند پروژه های NFT و Web3 بود. تعداد آدرس‌های فعال Solana در طول ۱۲ ماه گذشته ۱۰ برابر شده که نشان‌دهنده رضایت کاربران از شبکه است.

منبع: btcpeers

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.