رشد 25 درصدی میم‌کوین BONE: آیا قیمت به ۳ دلار خواهد رسید؟

رشد 25 درصدی میم‌کوین BONE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: میم‌کوین BONE که یکی از میم‌کوین‌های شبیه به شیبااینو است، با رشد 25 درصدی وارد لیست رمزارزهای برتر بازار شد. به گفته تحلیلگران بازار، رشد 25 درصدی میم‌کوین BONE ناشی از انتشار اخبار مبنی بر آغاز فعالیت پلتفرم شیباریوم بوده است.

رشد 25 درصدی میم‌کوین BONE

درست چند روز قبل از انتشار اخبار مبنی بر آغاز فعالیت پلتفرم شیباریوم، تحلیلگران بازار پیش‌بینی کرده بودند که قیمت توکن BONE تا ۲ الی ۳ دلار افزایش خواهد یافت. در آن زمان قیمت این توکن نزدیک به ۱ دلار بود. با انتشار اخبار مبنی بر آغاز فعالیت شیباریوم، قیمت تنها در 24 ساعت 25 درصد رشد کرد. در حال حاضر نیز BONE با قیمت ۱/۴ دلار معامله می‌شود.

رشد 25درصدی میم‌کوین BONE

جالب است بدانید که BONE با این رشد قیمت در ۲۴ ساعت گذشته و عبور از مقاومت پیش روی خود، به سطح ۱/۴ دلار رسیده. این رشد نشان می‌دهد که روند پیش روی توکن صعودی خواهد بود. به گفته تحلیلگران، اگر این رشد ادامه داشته باشد، قیمت تا ۲ و یا ۳ دلار نیز رشد خواهد کرد.

رشد 25 درصدی میم‌کوین BONE

شایان ذکر است که تراکنش‌های انجام شده در این پلتفرم از مرز ۲۵ میلیون تراکنش عبور کرده. افزایش فعالیت در این شبکه نشان دهنده افزایش تقاضای کاربران برای این توکن است. با این اقدام، احتمال دارد قیمت شیبااینو نیز رشد کند.

در حال حاضر شیبااینو با قیمت ۰,۰۰۰۰۰۷۲۹ دلار معامله می‌شود.

منبع: coingap

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.