بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ETH توسط یک نهنگ اتریوم جابه‌جا شد

جابجایی بیش از ۲۸۰ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: بیش از ۲۸۰ میلیون دلار اتریوم، توسط یک نهنگ بزرگ جابجا و به کیف پولی ناشناس منتقل شد. جابجایی بیش از ۲۸۰ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای طرفداران این رمزارز باشد؛ زیرا نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انباشت اتریوم هستند.

جابجایی بیش از ۲۸۰ میلیون دلار اتریوم توسط یک نهنگ

طبق گزارش Whale Alert، نهنگی ۲۴۷,۹۷۹ ETH به ارزش معادل ۲۸۰ میلیون دلار را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده. شرکت Santiment اعلام کرد که اخیراً، فعالیت نهنگ‌ها در شبکه اتریوم و قراردادهای هوشمند افزایش یافته است.

با توجه به داده‌های این پلتفرم، نهنگ‌های ETH در حال انباشتن این رمزارز هستند. دلیل این کار نهنگ‌ها را می‌توان کاهش ۲۵ درصدی قیمت اتریوم طی ۱ سال گذشته دانست. شرکت Santiment اعلام کرد، آخرین باری که چنین رویدادی رخ داده، نهنگ‌های ETH توانسته بودند قیمت اتریوم را تا ۵۰ درصد افزایش دهند.

دیگر انتقالات قابل توجه ETH طبق داده‌های Whale Alert شامل انتقال ۸۳,۱۳۱ ETH به ارزش حدود ۱۰۲ میلیون دلار از پروتکل استیکینگ Lido به کیف پول ناشناس و همچنین انتقال ۴۰ هزار ETH به ارزش نزدیک به ۴۸ میلیون دلار از Butliketin به Vita بود.

Whale Alert همچنین اعلام کرد که یکی از کیف پول‌هایی که ۷ سال غیر فعال بود، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است. طبق این داده‌ها یک آدرس غیرفعال حاوی ۲,۰۷۵ ETH (2,408,686 دلار آمریکا) به تازگی پس از ۷/۳ سال فعال شده است.

منبع: dailyhodl

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.