رشد ۱۶ درصدی قیمت سولانا: آیا قیمت SOL به 20 دلار خواهد رسید؟

رشد ۱۶ درصدی قیمت سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: سولانا رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در بازه زمانی یک هفته‌ای رشد ۱۶ درصدی را ثبت کرده است. به دنبال رشد ۱۶ درصدی قیمت سولانا، تحلیلگران بازار احتمال افزایش قیمت تا ۲۰ دلار را مطرح کردند. حال سوال این است که آیا سولانا تا ۲۰ دلار رشد خواهد کرد یا خیر؟

رشد ۱۶ درصدی قیمت سولانا

سولانا از رمزارزهای محبوب در بازار ارزهای دیجیتال، در یک هفته گذشته ۱۵/۹۵ درصد رشد کرده. با این رشد، تحلیلگران بازار بیان نمودند که احتمالا قیمت آن تا ۲۰ دلار افزایش یابد. شایان ذکر است که این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۱۸/۷۳ دلار معامله می‌شود.

با وجود اینکه هنوز قیمت این رمزارز با اوج تاریخی خود یعنی ۲۶۰ دلار، حدود ۹۲ درصد فاصله دارد، اما با این رشد فعلی توانست به سطح ۲۰ دلار نزدیک‌تر شود.

سولانا هفته گذشته به دنبال عملکرد مثبت بسیاری از رمزارزها، رشد کرد. به گفته تحلیلگران بازار، در حال حاضر کندل شمعی قرمز رنگی در نمودار این رمزارز دیده شده که نشان می‌دهد خرس‌ها در این هفته فعالیت زیادی خواهند داشت.

شایان ذکر است که شاخص MACD این رمزارز نیز نشان می‌دهد روند صعودی آغاز خواهد شد. اگر گاوها در بازار این توکن غالب شوند، SOL در هفته‌های آینده به سمت روند صعودی حرکت خواهد کرد.

رشد ۱۶ درصدی قیمت سولانا

اگر قیمت این توکن بتواند به رشد خود ادامه دهد، به زودی با مقاومت ۱۹/۴۸ دلار رو به رو خواهد شد. با عبور از این سطح نیز افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

اگر رشد قیمت ادامه داشته باشد، سطح مقاومت بعدی ۲۱ دلار است. با این حال، به دلیل چشم انداز نزولی در نمودار هفتگی سولانا، امکان دارد قیمت این رمزارز در کوتاه مدت به زیر ۱۸ دلار نیز افت کند.

عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند قیمت SOL را تحت تأثیر قرار دهند. این عوامل شامل عوامل کلان اقتصادی مانند تورم و مقررات ارزهای دیجیتال در چندین حوزه و تحولات اخیر در اکوسیستم صنعت کریپتو.

عامل دیگری که می‌تواند بر قیمت این رمزارز تاثیر بگذارد، حجم مبادلات غیرمتمرکز (DEX) است. حجم مبادلات غیرمتمرکز سولانا ۸۴ درصد افزایش یافته و در حال حاضر نیز ۳۸ میلیون دلار است. با این حال، علیرغم افزایش حجم کل DEX، ارزش کل قفل شده (TVL) این رمزارز راکد مانده.

منبع: newsbtc

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.