ساتوشی به لیست کوین‌مارکت کپ افزوده شد 

ساتوشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

ساتوشی (Satoshi)، کوچکترین واحد بیت‌کوین، به لیست رمزارزهای سایت کوین‌مارکت کپ (Coinmarketcap) اضافه شد. این رمزارز که با نماد SATS شناخته می‌شود، براساس ارزش بازار در رتبه ۴۹۸۹ کوین مارکت کپ قرار می‌گیرد. 

 

چه کسی پیشنهاد لیست شدن ساتوشی را داد؟

ایده معرفی کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین به تریدرها و سرمایه‌گذاران توسط مدیرعامل گلکسی دیجیتال ارائه شد. مایک نووگراتز، معرفی ساتوشی به تریدرها را روش مناسبی برای افزایش سرمایه‌گذاران رمزارزی می‌داند. او معتقد است به دلیل قیمت بالای بیتکوین، سرمایه‌گذاران خرد کمتر به خرید آن رو می‌آورند. به گفته مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال، بسیاری از مردم نگران گرانی بیت‌ کوین هستند، اما می‌توانند ساتوشی بخرند. 

 

ساتوشی، از دیدگاه مایک نووگراتز، جایگزین مناسبی برای سرمایه گذارانی است که سرمایه کافی برای خرید بیت‌کوین ندارند و تصور می‌کنند هرگز توان خرید آن را نخواهند داشت. هر چند، سرمایه‌گذاران خرد هم می‌توانند به اندازه سرمایه خود بیت‌کوین بخرند و سهمی از این بازار داشته باشند. با این حال، بیشتر مردم به مالکیت کامل یک ارز دیجیتال علاقه‌مند هستند.

 

با توجه به قیمت هر ساتوشی، مالکیت آن برای هر کسی امکان‌پذیر است. قیمت این رمزارز در حال حاضر (زمان نگارش این خبر)، ۰/۰۰۰۵۶۹۶ دلار است. با یک دلار می‌توان بیش از ۱۷۰۰ ساتوشی (SATS) خرید.

 

مایک نووگراتز : وقت رفتن به سمت ساتوشی رسیده است.

 

مدیرعامل گلکسی دیجیتال، علاوه بر تبلیغاتی که برای این رمزارز انجام داده، مدیران صرافی‌های بایننس، کوین بیس و  FTX را به چالش کشیده است. نووگراتز از مدیر صرافی‌ها دعوت کرده تا جواب سوال « کدام صرافی زودتر از بقیه ساتوشی را برای معامله لیست می‌کند؟» را پاسخ بدهند.

 

سرمایه‌گذاران خرد، مشغول جمع‌آوری ساتوشی

 

براساس داده‌های شرکت تحلیلی گلس‌نود، سرمایه‌گذارانی که کمتر از ۱ بیت‌کوین نگهداری می‌کنند، از سال ۲۰۱۸ مشغول جمع‌آوری کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین بوده‌اند. این دسته از سرمایه‌گذاران در حال حاضر مالک ۵/۲۵٪ از بیت‌کوین در گردش بازار هستند. 

در گزارش‌های منتشر شده شرکت گلس‌نود آمده است:

«روند جمع‌آوری بیت‌کوین توسط سهام‌داران خرد، سال‌ها به صورت آهسته، پیوسته و بی‌وقفه ادامه یافته است. ۵/۲۵٪ از بیت‌کوین‌های در گردش، متعلق به آدرس‌هایی است که کمتر از یک بیت‌کوین نگهداری می‌کنند.»

 

گزارش گلس‌نود حاکی از آن است که تاکنون هیچ فومویی مانند فوموی سال ۲۰۱۷ اتفاق نیفتاده است.

 

اکنون پس از لیست شدن ساتوشی در کوین‌مارکت‌کپ، آیا این رمزارز می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کند؟

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “ساتوشی به لیست کوین‌مارکت کپ افزوده شد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.