رمزارز لایت کوین در 24 ساعت بیشتر از 7/5 درصد رشد کرد

رشد 7/5 درصدی قیمت رمزارز لایت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: در حالی که بسیاری از رمزارزهای بازار تحت فشار فروش هستند، رمزارز لایت‌کوین رشد 7/5 درصدی را ثبت کرد. با رشد 7/5 درصدی قیمت رمزارز لایت کوین ارزش بازار این رمزارز نیز به 6/3 میلیارد دلار رسید.

رشد 7/5 درصدی قیمت رمزارز لایت کوین

در حالی که  بسیاری از رمزارزهای بازار فشار فروش شدیدی را تجربه می‌کنند، رمزارز لایت‌کوین رشد 7/5 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرد. در حال حاضر ارزش بازار این رمزارز به 6/3 میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به گزارشات و داده‌های موجود، لایت‌کوین امسال روند خوبی را از خود نشان داده و موفق شده که دو بار در ماه‌های آوریل و فوریه از مرز 100 دلار نیز عبور کند. تحلیلگران بازار بر این باورند که روند مثبت لایت‌کوین با نزدیک‌تر شدن به هالوینگ (Halving) قدرت بیشتری می‌گیرد.

شایان ذکر است که به این هالوینگ تنها سه ماه باقی مانده. به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، بعد از این هالوینگ نیز احتمالا قیمت لایت‌کوین رشد بیشتری را تجربه کند.

طبق داده‌های منتشر شده از سمت Santiment، با افزایش تعداد تراکنش‌ها در شبکه این رمزارز، تعداد آدرس‌های فعال نیز بیشتر شده؛ با این وجود حجم تراکنش‌های صورت گرفته در این شبکه همچنان پایین است.

از دلایل کم بودن حجم تراکنش‌ها در شبکه می‌توان به معرفی استاندارد LTC20 اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، لایت‌کوین همانند بیت‌کوین عمل می‌کند. پس از اینکه بیت‌کوین پروتکل BRC-20 را معرفی نمود، لایت‌کوین نیز از استاندارد LTC20 برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود رونمایی کرد.

هنگام بررسی توزیع عرضه LTC، می‌توانیم ببینیم که کوچک‌ترین گروه کیف پول‌ها که بین 0 تا 0/001 LTC دارند، همزمان با افزایش آدرس‌های فعال در شبکه لایت‌کوین، به سرعت در حال رشد هستند.

منبع: coingape

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.