پیش بینی قیمت LTC بعد از رشد ۸ درصدی آن: آیا لایت‌کوین رشد خواهد کرد؟

پیش بینی قیمت لایت کوین بعد از رشد ۸ درصدی آن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: لایت‌کوین (LTC) با رشد ۸ درصدی خود نسبت به سطح قبلی (۷۰ دلار)، توجهات سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. با این رشد، تحلیلگران بازار نیز شروع به پیش بینی قیمت آن کردند. حال سرمایه‌‌گذاران مشتاقند بدانند که پیش بینی قیمت لایت کوین بعد از رشد ۸ درصدی آن به چه صورت است و آیا باید انتظار رشد قیمت داشت یا خیر؟!

پیش بینی قیمت لایت کوین بعد از رشد ۸ درصدی آن

لایت‌کوین یکی از ارزهای دیجیتال برجسته بازار است که اخیرا ۸ درصد رشد نسبت به سطح ۷۰ دلاری خود ثبت کرده. این حرکت صعودی باعث شد که تحلیلگران نیز حدس و گمان‌هایی در رابطه با روند پیش روی این رمزارز داشته باشند.

در حال حاضر سرمایه‌گذاران بر این باورند که این توکن در سال ۲۰۲۳ تا مرز ۱۰۰۰ دلار رشد خواهد کرد. قیمت فعلی لایت‌کوین ۷۷ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۲۸۵,۴۰۸,۸۳۰ دلار است. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته نیز نزدیک به ۱درصد رشد کرده. لایت‌کوین در حال حاضر از نظر ارزش بازار، با ۵/۶ میلیارد دلار جایگاه دوازدهم CoinMarketCap را در اختیار دارد.

به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، لایت‌کوین به زیر الگوی مثلث متقارن رسیده و به عنوان سطح حمایتی، محدوده ۸۴ دلاری را برگزیده است. با بررسی نمودار این توکن متوجه وجود یک شمع نزولی قوی زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خواهیم شد که همین مورد خبر از آغاز یک روند نزولی را می‌دهد.

با توجه به شاخص‌های فنی در نمودار این توکن، پیش‌بینی می‌شود که لایت‌کوین به روند نزولی خود ادامه خواهد داد. سطح حمایت بعدی تعیین شده برای این توکن، سطح ۶۵ دلار است. رسیدن قیمت به زیر این سطح به طور بالقوه می‌تواند فشار فروش را افزایش دهد.

پیش بینی قیمت لایت کوین بعد از رشد ۸ درصدی آن

با وجود این تحلیل‌ها، لایت‌کوین امروز توانست از سطح ۷۲/۲۰ دلار فراتر رود. در حال حاضر این توکن در محدوده قیمتی ۷۷/۱۸ دلار معامله می‌شود. در صورت عبور از این سطح، لایت‌کوین می‌تواند تا ۸۲/۴۰ دلار نیز رشد کند.

اگر لایت‌کوین تا این سطح رشد کند، سطح ۷۲/۲۰ دلار به عنوان یک حمایت قابل توجه عمل خواهد کرد و به طور بالقوه منجر به بهبودی قیمت در آینده خواهد شد.

اگرچه لایت‌کوین در حال حاضر روند صعودی از خود نشان داده، اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر رسیدن قیمت به ۱,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ وجود ندارد. بر اساس داده‌های موجود و شرایط بازار، رسیدن به چنین نقطه عطف قابل توجهی در طول سال بعید است.

منبع: cryptonews

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.