بعد از هاوینگ، قیمت لایت‌کوین بیش از ۶ درصد کاهش یافت

افت ۶ درصدی قیمت لایت کوین بعد از هاوینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: لایت‌کوین یکی از رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که دیروز عملیات هاوینگ خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما بر خلاف انتظار بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، قیمت این رمزارز بیش از ۶ درصد افت کرد. افت ۶ درصدی قیمت لایت کوین بعد از هاوینگ موجب شد تا روند صعودی آغاز شده، پایان یابد.

افت ۶ درصدی قیمت لایت کوین بعد از هاوینگ

در روز سه‌شنبه، ۲ آگوست، عملیات هاوینگ شبکه لایت‌کوین سرانجام با موفقیت انجام شد و پاداش تولید بلوک از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۵ LTC کاهش پیدا کرد.

معمولا بعد از صورت گرفتن هاوینگ، قیمت یک رمزارز افزایش پیدا می‌کند، اما لایت‌کوین مانند دوره‌های گذشته خود، بر خلاف انتظار سرمایه‌گذاران و معامله‌گران عمل نمود و قیمت آن با بیش از ۶ درصد افت قیمت، از 91 دلار به 86 دلار سقوط کرد.

جالب است بدانید که لایت‌کوین در دو هاوینگ قبلی نیز تا چندین ماه وارد یک روند نزولی شده بود.

افت قیمت لایت‌کوین بعد از هاوینگ، سبب شده تا سوالات زیادی در رابطه با احتمال افت قیمت بیت‌کوین در اواسط سال آینده، زمانی که هاوینگ این رمزارز نیز اجرایی خواهد شد، مطرح شود.

با این حال سرمایه گذاران و تحلیلگران برتر بازار کریپتو نسبت به هاوینگ بیت‌کوین در سال آینده کاملاً خوش‌بین هستند و پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت آن رشد بسیار خوبی خواهد داشت.

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.