رشد ۲۷ درصدی لایت کوین در ۴۸ ساعت گذشته: این رمزارز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

رشد ۲۷ درصدی لایت کوین در ۴۸ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: لایت‌کوین (LTC) در ۴۸ ساعت اخیر ۲۷ درصد افزایش قیمت داشته و این رشد در حالی رقم خورده که وضعیت بازار هنوز هم بهبود نیافته است. در پی رشد ۲۷ درصدی لایت کوین در ۴۸ ساعت گذشته، برخی از تحلیلگران معتقدند که این رمزارز با ادامه دادن روند صعودی خود می‌تواند به 100 دلار و بالاتر نیز برسد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۷۸ دلار در بازار معامله می‌شود.

رشد ۲۷ درصدی لایت کوین در ۴۸ ساعت گذشته

در حالی که بازار پس از فاجعه‌ی FTX هنوز نتوانسته بهبود یابد، لایت‌کوین (LTC) روند بسیار خوبی را آغاز کرده است. این ارز دیجیتال طی ۴۸ ساعت اخیر حدود ۲۷ درصد رشد کرده و به سطح قیمتی ۷۸ دلار رسیده است؛ اما آیا روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد داشت؟

این قضیه به عوامل فنی و بنیادی بستگی دارد. از جنبه فنی، LTC از محدوده جانبی خود نسبت به هفته گذشته خارج شده و در نهایت به بالاتر از سطح مقاومت و حمایت کلیدی خود در ۷۰ دلار رسیده است که این امر می‌تواند نشانه خوبی برای هولدرهای لایت‌کوین باشد.

رشد ۲۷ درصدی لایت کوین در ۴۸ ساعت گذشته

در جنبه‌های بنیادی، بدیهی است که عوامل اقتصاد کلان از جمله روند نزولی کلی بازار و سقوط FTX، در حال حاضر کنترل بازار کریپتو را در دست دارند.

لایت کوین در حال حاضر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد و در ۴۸ ساعت ۲۷ درصد رشد کرده، در حالی که بیت‌کوین در این بازه تنها ۱/۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

اگرچه سطح مقاومت ۷۰ دلاری شکسته شد، ولی LTC نتوانست از مرز ۸۰ دلار عبور کند، که نشان می‌دهد ممکن است فشار قابل توجهی برای رسیدن به مرز ۱۰۰ دلار مورد نیاز باشد. اگر امروز قیمت لایت‌کوین بالای سطح ۷۹ دلار یا بالاتر بسته شود، می‌توان انتظار داشت که روند صعودی ادامه پیدا کند.

درباره‌ی سطح حمایتی و مقاومتی لایت‌کوین

منبع: cryptonews

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.