در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو توسط نهنگ‌ها جابجا شده است!

جابجایی بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۱

بیتستان: Shibaplay در توییتر اعلام کرد که دو تراکنش بزرگ شیبااینو صورت گرفته و در این تراکنش‌ها بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو جابجا شده است. در نظر داشته باشید که جابجایی بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو توسط نهنگ ها  تنها در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

جابجایی بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو توسط نهنگ ها

حساب توییتری Shibaplay در توییتر خود با انتشار توییتی از دو تراکنش بزرگ و جابجایی مقدار زیادی شیبااینو خبر داد. طبق توییت این کاربر، در این دو تراکنش بیش از ۱۰۰ میلیارد توکن شیبااینو جابه‌جا شده است.

مقادیر دقیق تراکنش‌های انجام شده، ۱۲۱,۸۲۹,۲۲۶,۱۶۲ به ارزش ۱,۲۲۱,۹۴۷ دلار و ۱۰۴,۶۵۶,۷۵۲,۲۰۰ توکن به ارزش ۱,۰۴۹,۷۰۷ دلار بوده است. به نظر می‌رسد نهنگ‌ها بازار در حال توزیع دارایی‌های خود هستند.

جابجایی بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو

در همین حین، درگاه پرداخت ارز دیجیتال اف‌سی‌اف‌پی اعلام کرد که شیبااینو را به کارت‌های اعتباری رمزنگاری خود اضافه کرده است. قبلا کاربران تنها با استیبل‌کوین‌ها می‌توانستند از این کارت‌ها استفاده کنند.

پیش از این، این شرکت خبری در توییتر منتشر کرده بود مبنی بر اینکه کارت اعتباری ارزهای دیجیتال، در نتفیلکس و آمازون قابل استفاده هستند. اکنون دارندگان SHIB می‌توانند با این توکن در نتفیلکس و آمازون هزینه خریدهای خود را بپردازند.

جابجایی بیش از ۲۲۶ میلیارد شیبااینو

منبع: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.