بایننس حدود ۱۲ میلیون دلار روی پلتفرم WOO Network سرمایه‌گذاری کرد

سرمایه گذاری بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

بیتستان: بایننس از صرافی‌هایی است که در بازار ارزهای دیجیتال اعتبار زیادی دارد و بیشتر معاملات در این صرافی صورت می‌گیرد. براساس گزارشات، به تازگی این صرافی روی پلتفرم WOO Network سرمایه‌گذاری کرده است. با ما همراه باشید تا از جزئیات سرمایه گذاری ۱۲ میلیون دلاری بایننس روی پلتفرم WOO Network مطلع شوید.

سرمایه گذاری ۱۲ میلیون دلاری بایننس روی پلتفرم WOO Network

براساس گزارشات اخیر، صرافی بایننس روی پلتفرم WOO Network حدود ۱۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. WOO Network پلتفرمی است که امکان دسترسی افراد به صرافی‌ها، موسسات و شبکه‌های مالی غیرمتمرکز را فراهم می‌کند.

این شبکه با ارائه نقدینگی و معاملات بدون کارمزد، هم در زنجیره و هم خارج از زنجیره منجر به بیشتر شدن ارزش اکوسیستم کریپتو می‌شود.

پیتر هو (Peter Huo) مدیر سرمایه‌گذاری صرافی بایننس، اخیرا بیان کرد:

ما روابط طولانی مدت و همکاری‌های خود را بیشتر می‌کنیم و برای انجام این کارها بسیار هیجان زده هستیم.

شبکه WOO نقدینگی بیش از ۴۰ موسسه از جمله صرافی‌ها، تیم‌ها تجاری، کیف‌پول‌ها و برنامه‌های غیر متمرکز را فراهم می‌کند. این شبکه یک پلتفرم به نام WOO Trade برای سرمایه‌گذاران نهادی خود دارد.

سال گذشته این شبکه با راه‌اندازی WOOFI Swap، ارائه نقدینگی را در زنجیره هوشمند بایننس آغاز کرد که از تکنینک‌های بازارسازی نهادی برای بهبود قیمت‌گذاری استفاده می‌کند.

WOO همچنین نقدینگی لازم برای پروتکل‌های غیرمتمرکز دیگر مانند ۱inch ،Paraswap ،Matcha ،DYDX و DODO را فراهم می‌کند.

شبکه WOO یک دوره سرمایه‌پذیری ۳۰ میلیون دلاری را در نوامبر لغو کرد که شرکای این سرمایه‌گذاری BitTorrent ،Avalanche ،Three Arrows Capital و Crypto.com Capital بودند.

منبع خبر: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.