VCهای آسیایی 100 میلیون دلار روی شبکه قراردادهای هوشمند آیوتا سرمایه گذاری می‌کنند

سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری VCهای آسیایی روی آیوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۰

طبق اخبار منتشر شده، نسخه نهایی اسمبلی به همراه توکن بومی خود به نام ASMB قرار است که در سال آینده به صورت رسمی راه‌اندازی شود. اسمبلی (Assembly) در دوره جذب سرمایه قرار دارد و برخی از شرکت‌های نهادی آسیایی مثل Du Capital ،LD Capital و Signum Capital قصد دارند که یک سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در این شبکه انجام دهند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری VCهای آسیایی روی آیوتا در اختیارتان قرار دهیم.

سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری VCهای آسیایی روی آیوتا

به گزارش رویترز، اسمبلی (Assembly) یک پلتفرم قراردادهای هوشمند روی شبکه IOTA بوده و هنوز به صورت رسمی راه‌اندازی نشده، قرار است 100 میلیون دلار از سمت سرمایه‌گذاران نهادی آسیایی مثل Du Capital ،LD Capital و Signum Capital دریافت کند.

شبکه Layer 1 که با زبان‌های مختلف قراردادهای هوشمند سازگاری دارد، در اوایل ماه جاری معرفی شد و زمینه را برای ورود آیوتا به فضای Web3 فراهم کرد. همچنین در ماه مارس نیز آیوتا یک نسخه آلفا از قراردادهای هوشمند خود را راه‌اندازی کرد که پس از آن در ماه اکتبر، نسخه بتا آن هم منتشر شد.

راه اندازی اسمبلی با توکن بومی:

طبق اخبار رسمی، اسمبلی سال آینده شبکه اصلی خود را راه‌اندازی خواهد کرد. این شبکه با توکن بومی‌اش به نام ASMB آغاز به کار می‌کند.

طبق گفته Schiener (مدیر اجرایی IOTA ) به رویترز، IOTA به گونه‌ای عمل خواهد کرد که شبکه‌های اسمبلی را به هم متصل کرده و امکان همکاری آن‌ها را به وجود می‌آورد.

دومینیک شینر (Dominik Schiener) یکی از بنیانگذاران آیوتا، در مصاحبه‌ای اختصاصی با U.Today، قراردادهای هوشمند را منبع اصلی نوآوری در حوزه رمزارزها توصیف کرد.

منبع: U.Today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.