جذب سرمایه شرکت Creaton از VCهای معتبر

جذب سرمایه شرکت Creaton از VSهای معتبر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

Creaton یک استارتاپ است که از اکوسیستم Polygon (MATIC) برای توسعه راه‌حل‌های محتوای جدید استفاده می‌کند. این استارتاپ با جمع آوری ۱,۱ میلیون دلار سرمایه قصد دارد برنامه‌های استراتژیک خود را تکمیل کند. ما هم در این خبر از بیتستان قصد داریم به جذب سرمایه شرکت Creaton از VCهای معتبر بپردازیم. با ما همراه باشید.

جذب سرمایه شرکت Creaton از VCهای معتبر

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که از U.Today به اشتراک گذاشته شده است، Creaton یک پلتفرم مدیریت محتوا و اشتراک گذاری غیر متمرکز در محیط قراردادهای هوشمند Polygon (MATIC) است و به سبب همکاری‌هایی که داشته، در testnet Polygon راه اندازی می‌شود.

برای این استارتاپ در مجموع مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰ دلار از مجموعه صندوق‌های VC با اعتبار بالا جمع آوری شد. سرمایه‌گذارانی مثل BTSE Labs ،Tykhe Block Ventures و … از این استارتاپ حمایت کردند.

الکساندر کلوس (Alexander Klus) بنیانگذار Creaton بر اهمیت این جذب سرمایه و حمایت برای پیشرفت ابزارهای اشتراک گذاری محتوای غیر متمرکز و کل زیرساخت Web3 تأکید می‌کند و می‌گوید:

ماموریت ما این است که قید وب ۲٫۰ را که در سال های اخیر به شکل ناعادلانه‌ای بر سازندگان تحمیل شده است، کنار بگذاریم. در مسائلی مثل پرداخت، ممنوعیت‌ها و سانسور هیچ پلتفرمی همانند پلتفرم‌های وب ۲٫۰ اعم از Patreon به کاربران اصلی خود آسیب نرساند.

هدف ما این است که به طور منطقی با این موضوع برخورد کنیم، با ترکیب چندین فناوری پیشرفته بلاک چین و ایجاد پلتفرمی که برای اولین بار کار می‌کند. ما فوق‌العاده هیجان زده هستیم که این کار را با سرمایه‌گذاران دوست داشتنی خود به انجام برسانیم

پرشانت مالیک (Prashant Malik) بنیانگذار Tykhe Block Ventures مطمئن است که Creaton مأموریت خود را برای ایجاد محیطی جهت مدیریت و اشتراک گذاری محتوای نویسنده محور ایجاد کرده است:

چیزی که ما در مورد Creaton دوست داریم این است که به تولیدکنندگان محتوا مانند قبل، قدرت می‌بخشد. ما واقعاً منتظر هستیم تا ببینیم تیم Creaton تلاش‌های خود را بر تقویت نسل بعدی، متمرکز کرده است.

هدف Creaton چیست؟

در اصل Creaton به بررسی تعامل بین تولیدکنندگان محتوا و مصرف کنندگان در ریل‌های بلاک چین می‌پردازد. این استارتاپ بر ایجاد یک رابطه یکپارچه بین تولید کننده محتوا و مصرف کننده آن بدون هیچ واسطه و هزینه اضافی متمرکز شده است.

Creaton برای دستیابی به این هدف از مجموعه فناوری‌های مختلفی از جمله ذخیره سازی Arweave، رمزگذاری پروتکل Lit و پرداخت SuperFluid استفاده می‌کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.