فشار شرکت Fidelity برای راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین

راه‌اندازی ETF بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

در روز ۸ سپتامبر غول سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت  Fidelity با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده جلسه‌ای در رابطه با تایید صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین برگزار کردند. برای اطلاع از جزئیات خبر راه‌اندازی ETF بیت‌کوین با بیتستان همراه باشید.

در جلسه‌ای که روز ۸ سپتامبر برگزار شد به غیر از مدیران شرکت Fidelity، در لیست شرکت کنندگان در این جلسه Kyle Muray، رئیس مرکز مبادلات آتی بازار بورس آپشنال شیکاگو نیز حضور داشت. در این جلسه در رابطه با تایید و راه‌اندازی ETF بیت‌کوین، دلایل مختلفی را مطرح کرده و دلایل راه‌اندازی این صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بررسی کردند.

شرکت Fidelity به این واقعیت اشاره می‌کند که بازار بیت‌کوین همچنان در حال رشد و ترقی است و میزان معاملات و نقدینگی روزبه روز افزایش می‌یابد. آن‌ها همچنین اعلام می‌کنند این صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین قابل معامله در کانادا و اروپا است.

Fidelity بیان می‌کند:

سرمایه‌گذاران در این صندوق ETF می‌توانند به طور مستقیم از بیت‌کوین استفاده کنند.

اما برخی از تحلیلگران معتقدند که سازمان نظارتی SEC خواستار آن است تا این صندوق در آینده ایجاد شود. اما شرکت Fedelity تعهد طولانی مدت خود را به بیت‌کوین اعلام می‌کند.

راه‌اندازی ETF بیت‌کوین

سرمایه‌گذاری شرکت Fidelity

این شرکت در سال ۲۰۱۴ سرمایه‌گذاری روی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال را آغاز کرده و از دیگر شرکت‌های صندوق سرمایه‌گذاری پیشی گرفته است. در ماه مارس یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صندوق سرمایه گذاری فیدلیتی به نام ” FD Funds Menagement” که در بوستون مستقر است، راه‌اندازی یک ETF بیت‌کوین به نام Wise Origin Bitcoin Trust را آغاز کرد.

همچنین رئیس سازمان نظارتی SEC می‌گوید:

من بی‌صبرانه منتظر نظر کارکنان در رابطه با پرونده ‌ETF بیت‌کوین هستم.

معرفی شرکت Fidelity:

شرکت Fidelity Investments یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی است که در سال ۱۹۴۶ به عنوان یک شرکت صندوق سرمایه گذاری مشترک تاسیس شده است که طیف وسیعی از خدمات بیمه عمر، مدیریت سرمایه، مشاوره سرمایه‌گذاری، خدمات بازنشستگی ارائه می‌دهد.

معرفی ETF:

صندوق قابل معامله ETF نوعی از اوراق بهاداری است که یک شاخص، بخش، کالا یا سایر دارایی‌ها را دارد و می‌توان مانند سهام‌های دیگر خرید و فروش کرد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.