سرمایه گذاری شرکت EMURGO در کاردانو بر روی Cardano DeFi

سرمایه گذاری شرکت EMURGO در کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

کاردانو به شدت در حال جمع آوری سرمایه‌های لازم برای راه اندازی سیستم Cardano DeFi است و در این زمینه با شرکت‌های مختلفی قرار داد می‌بندد. در جدیدترین خبر همکاری، کاردانو اعلام کرده که EMURGO در حال سرمایه گذاری و همکاری با این تیم جهت توسعه برنامه Cardano DeFi می‌باشد. با بیتستان همراه باشید تا به سرمایه گذاری شرکت EMURGO در کاردانو بیشتر بپردازیم.

سرمایه گذاری شرکت EMURGO در کاردانو

EMURGO، یک شرکت فعال در حوزه بلاک‌چین است که به تازگی به سبب همکاری که با تیم کاردانو، بازوی تجاری Cardano محسوب می‌شود. این شرکت اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در اکوسیستم نوپای Cardano DeFi سرمایه گذاری می‌کند تا به تقویت این سیستم در جهت خدمت رسانی به مردم کمکی کرده باشد. این خبر روز یکشنبه در اجلاس کاردانو ۲۰۲۱ اعلام شد.

Ken Kodama، مدیرعامل شرکت گفت:

EMURGO با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در اکوسیستم Cardano، برای تسریع راه اندازی سیستم DeFi، توکن‌های NFT و آموزش blockchain ورود خواهد کرد.

سرمایه گذاری شرکت EMURGO در کاردانو

امور مالی غیرمتمرکز (Decentralized Finance) که به اختصار دیفای نامیده می‌شود، بخش روبه رشدی از صنعت ارزهای دیجیتال و مجموعه‌ای از پروژه‌هایی است که تلاش می‌کنند سیستم مالی متمرکز سنتی را به یک سیستم مالی غیرمتمرکز تبدیل کنند؛ بدین ترتیب افراد برای انجام امور مالی خود دیگر نیازی به بانک‌ها، موسسات مالی و شخص سوم نخواهند داشت. دیفای، برای ارائه خدمات مالی از قراردادهای هوشمند و به جای استفاده از بانک‌ها به عنوان واسطه، از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند.

در لینک زیر می‌توانید اطلاعات جامعی در مورد Decentralized Finance به دست آورید

بازار مالی غیرمتمرکز یا دیفای (Defi) چیست؟

بیشتر فعالیتهای DeFi امروز در بلاک چین اتریوم انجام می‌شود و پس از آن سولانا، Avalanche ،Binance Smart Chain و … قرار دارند. اما کاردانو که اخیراً اولین قرارداد هوشمند خود را در این ماه به ثبت رساند، در حال تصرف بخشی از آن است.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.