سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری آنتونی اسکاراموچی در صندوق Algorand

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در صندوق Algorand
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

در اوایل این هفته بود که آنتونی اسکاراموچی مدیر SkyBridge Capital در طی کنفرانس سالانه SALT اعلام کرد، برای توسعه تجارت‌های خود در زمینه ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده ETF بیت کوین پیشنهاداتی را مطرح کرده و خواستار سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در Algorand است. این خبر بازتاب‌های زیادی در عرصه رمزارزها داشته که در بیتستان قصد داریم به جزئیات این سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در صندوق Algorand بپردازیم.

الگوراند (Algorand) یک پلتفرم بلاک‌چین است که قصد دارد روابط اقتصادی بدون مرز را از طریق بلاک‌چین عمومی غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز (Permissionless) ایجاد کند. به عبارت دیگر، الگوراند به دنبال اکوسیستم بلاک‌چینی است که به تمام افراد اجازه مشارکت و موفقیت بدهد. این پلتفرم با اصول کلیدی سادگی، تراکنش‌های فوری، استفاده مستقیم و عملکرد ساده ساخته شده است.

از زمان انتشار رمزارز ALGO در بازار ارزهای دیجیتال، ارزشی بالغ بر ۲/۰۳ دلار پیدا کرده و به عنوان هجدهمین رمزارز محبوب و باارزش بازار شناخته می‌شود.

بنیانگذار شرکت SkyBridge Capital یعنی آنتونی اسکاراموچی، که مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری ترامپ نیز بود، در مصاحبه‌ای که با CNBC داشت، اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای سرمایه گذاری در صندوق Algorand در نظر گرفته است. وی افزود که این میزان سرمایه گذاری شرکت وی در رمزارز Algorand بیش از ۷۰۰ میلیون دلار سوددهی خواهد داشت که روز به روز با پیشرفت بازار رمزارزها افزایش هم پیدا می‌کند.

SkyBridge Capital جدیدترین شرکتی است که صندوق معاملات ارز با محوریت رمزارزهای ETF را شروع کرده.

بهتر است بدانید که شرکت SkyBridge Capital به صورت مستقیم وارد بازار ETFها نخواهد شد، بلکه ۸۰ درصد از میزان سرمایه پیش بینی شده را در شرکت‌هایی که مستقیما در این بازار حضور دارند، به کار خواهد گرفت و به نوعی سرمایه گذاری غیر مستقیم انجام خواهد داد.

این خبر بدان معنی است که شرکت اسکای بریدج (SkyBridge Capital) احتمالا لیست بلند بالایی از شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری در آن‌ها دارد را منتشر خواهد کرد. در راستای این اخبار، کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده نیز در حال بررسی مدارک مربوطه می‌باشد تا عملیات سرمایه گذاری انجام گیرد.

همچنین اخیراً، مدیرعامل Fidelity Digital Asset و برخی از مدیران آن با SEC ملاقات داشتند تا از رگولاتور مالی برای تأیید برنامه ETF خود استفاده کنند.

منبع خبر: cryptoslate

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

جدیدترین اخبار حوزه رمزارزها را می‌توانید مشاهده کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.