حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای برای توسعه شبکه Algorand

حمایت از شبکه دیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

دیفای یا defi به معنی امور مالی غیر متمرکز، از مجموعه‌ای از شبکه‌ها و برنامه‌ها ساخته شده است که بستری می‌سازد تا امور مالی مهم، بدون واسطه انجام شوند. این شبکه با هدف مبارزه با فساد بانکداری فعالیت می‌کند. اما در این میان حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای قرار است چه کمکی به این شبکه بکند؟

در ساعات اولیه پخش خبر حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای، این تیتر که بنیاد Algorand مبلغ 300 میلیون دلار برای حمایت از نوآوری DeFi اهدا می‌کند، سرتیتر خبرها بود. این صندوق به رشد مبادلات غیر متمرکز، بازارهای پول، برنامه‌های دارایی‌های ترکیبی و سیستم عامل‌های NFT کمک می‌کند. همه این فعالیت‌ها بر روی بهترین شبکه بلاک چین برای آینده امور مالی فعالیت می‌کنند.

بنیاد Algorand، یک سازمان متعهد به تحقق وعده جهانی فناوری بلاک چین با استفاده از پروتکل Algorand و نرم افزار منبع باز، امروز برنامه Viridis DeFi را معرفی کرد. این بنیاد مبلغ 150 میلیون Algo (به ارزش تقریبی 300 میلیون دلار )، برای حمایت از نوآوری DeFi در شبکه Algorand بر روی این بستر سرمایه گذاری کرد.

بنیاد Algorand از راه اندازی این برنامه بودجه و حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای برای کمک به تسریع در پذیرش DeFi در اکوسیستم Algorand، بسیار هیجان زده است. شان لی، مدیرعامل بنیاد Algorand در بیانیه‌ای گفت:

ایجاد زیرساخت مناسب برای اطمینان از این است که DeFi در Algorand به عنوان کم مصرف‌ترین، مقیاس پذیرترین و کم هزینه‌ترین اکوسیستم در جهان نام برده شود.

حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای

Algorand که در سال 2017 تاسیس شد، هدف Algorand این بود که حجم معاملات مورد نیاز DeFi را برای موسسات مالی و دولت‌ها ایجاد کند تا برای انتقال به آینده امور مالی یا FutureFi مشکلی نداشته باشند. بلاک چین زیربنای تبادل بدون هزینه پول و ایجاد پروتکل‌های مالی را فراهم می‌کند.

توسعه در Algorand به واسطه حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای

50 میلیون ALGO، که مجددا از صندوق AlgoGrant برای کمک به توسعه دیفای اختصاص داده شده است، به طور انحصاری از توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی DeFi (DApps) پشتیبانی می‌کند. در این راستا، DeFi “SupaGrant” برای حمایت از ایجاد زیرساخت‌های مهم DeFi، مانند پل‌های زنجیره‌ای و اوراکل‌های قیمت طراحی شده است.

اولین 5 میلیون دلار SupaGrant، فراخوانی برای پیشنهاد ایجاد پل‌های دو طرفه از اتریوم و سایر زنجیره‌ها خواهد بود. پس از انتقال به Algorand ، dApps برای مدیریت انواع عملکردهای قرارداد هوشمند به داده‌های بازار نیاز دارند.

دومین مبلغ 5 میلیون دلاری از حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای توسط SupaGrant، پیشنهاداتی را برای ادغام شبکه‌های اوراکل با نتایج مربوط به قیمت، جستجو خواهد کرد. موجودی این صندوق از توسعه برنامه‌های بیشتر در سراسر اکوسیستم رو به رشد DeFi پشتیبانی می‌کند.

سرمایه گذاری 500 میلیارد دلاری آلمان روی بیت کوین

اینجا بخوانید

از آنجا که نقدینگی محرک اصلی پذیرش DeFi و DApp است، بنیاد Algorand مبلغ 100 میلیون ALGO (به ارزش تقریبی 200 میلیون دلار ) برای حمایت و ارائه مشوق‌های نقدینگی به اکوسیستم Algorand DeFi اختصاص می‌دهد.

با حمایت 300 میلیون دلاری از دیفای، بنیاد Algorand تضمین می‌کند که پروژه‌های DeFi قادر خواهند بود به راحتی به نقدینگی دسترسی داشته باشند و در عین حال ارائه دهندگان نقدینگی را برای تأمین سوخت DeFi در Algorand تشویق می‌کند. تعدادی از پروژه‌ها، مانند اولین سازنده بازار خودکار DEX Tinyman، در حال حاضر با این بنیاد همکاری کرده‌اند تا از نقدینگی مناسب مورد نیاز در هنگام راه اندازی اطمینان حاصل کنند.

با حمایت از زیرساخت‌های DeFi ، DApps و نقدینگی این صندوق اختصاصی، توسعه دهندگان قادر خواهند بود بر اکوسیستم DeFi Algorand تاثیر بگذارند و آن‌ها این کار را در پایدارترین شبکه بلاک چین با عملکرد بالا در رمزنگاری، انجام خواهند داد.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.