صندوق سرمایه گذاری ابوظبی، ۲۴۳ میلیارد دلار روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند

سرمایه گذاری ۲۴۳ میلیارد دلاری صندوق سرمایه گذاری ابوظبی روی ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آذر ۱۴۰۰

طبق گفته خلدون المبارک، مدیر عامل صندوق سرمایه‌گذاری ابوظبی (Mubadala Investment Capital)، این صندوق قصد دارد که در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به مبلغ ۲۴۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. خلدون المبارک در مصاحبه‌ی اخیر خود با CNBC در مورد ارزهای دیجیتال، دیدگاه مثبتی به این حوزه داشت. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از خبر سرمایه گذاری ۲۴۳ میلیارد دلاری صندوق سرمایه گذاری ابوظبی روی ارزهای دیجیتال بپردازیم.

سرمایه گذاری ۲۴۳ میلیارد دلاری صندوق سرمایه گذاری ابوظبی روی ارزهای دیجیتال

خلدون المبارک، مدیر عامل صندوق دولتی ابوظبی (Mubadala Investment Capital) در مصاحبه‌ی اخیر خود با CNBC در مورد ارزهای دیجیتال، دیدگاه مثبتی به این حوزه داشت. وی ادعا کرده که این صندوق در اکوسیستم رمزنگاری سرمایه‌گذاری می‌کند. همچنین اشاره کرد که فناوری بلاک‌چین جزو زمینه‌های مورد علاقه وی است:

من فکر می‌کنم که ما به اکوسیستم کریپتو نگاهی خواهیم انداخت و روی آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. این سرمایه‌گذاری می‌تواند هم در فناوری بلاک‌چین و هم مصرف انرژی و غیره باشد.

صندوق سرمایه‌گذاری ابوظبی که به محمد بن زاید (ولیعهد امارات) متصل است، دارایی‌هایی به ارزش ۲۴۳ میلیارد دلار تحت مدیریت دارد. این سازمان در سال ۲۰۱۹ با سرمایه‌گذاری در MidChains (اولین صرافی ارزهای دیجیتال قانونی در امارات متحده عربی) به حوزه ارزهای دیجیتال وارد شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

MidChains در اواخر سپتامبر معاملات خود را با چهار ارز دیجیتال (بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و اتریوم) آغاز کرده بود.

مقررات رمزنگاری در امارات متحده عربی:

رئیس Mubadala که باشگاه فوتبال منچسترسیتی را نیز اداره می‌کند، نمی‌خواهد به جمع شکاکان ارزهای دیجیتال وارد شود. او می‌گوید که این فناوری واقعی است. همچنین به رشد سریع این صنعت اشاره می‌کند که تنها در چند سال، ارزش آن از ۲۵۰ میلیارد دلار به ۳ تریلیون دلار رسیده است:

بسیاری از مردم به حوزه ارزهای دیجیتال شک دارند. من در آن دسته قرار نمی‌گیرم. من این صنعت را واقعی می‌بینم.

خلدون المبارک در مورد مقررات ارزهای دیجیتال هم صحبت کرد و گفت که هنوز به شکل نهایی خود نرسیده‌اند. بانک مرکزی امارات هنوز مقررات حوزه دارایی‌های کریپتو را تنظیم نکرده و قبلاً هم اعلام کرده بود که طبقه دارایی جدید را تایید نخواهد کرد.

در حال حاضر، درهم امارات تنها ارز قانونی و مورد تایید بانک مرکزی در این کشور است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.