علاقه زیاد نوجوانان جهت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

علاقه زیادی نوجوانان جهت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

بر اساس یک نظرسنجی، مشخص شده است که محبوبیت رمزارزها در بین نوجوانان به ویژه در ایالات متحده رو به افزایش است و مشخص شده که از هر ۴ نوجوان آمریکایی، ۱ نفر در بازار سهام روی رمزارزها سرمایه گذاری می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از چرایی و دلیل سرمایه گذاری نوجوانان در ارزهای دیجیتال را بیان کنیم.

سرمایه گذاری نوجوانان در ارزهای دیجیتال

نظرسنجی Junior Achievement USA بیشتر بر درک نوجوانان آمریکایی نسبت به بازار سهام متمرکز بود. Gamestop با تمرکز بر چگونگی تأثیر پیش بینی‌های انجام گرفته در رابطه با بازار رمزارزها بر دیدگاه نوجوانان، از نوجوانان پرسید: آیا معتقدند که بازار سهام رمزارزها، گزینه سرمایه گذاری خوبی است؟

حدود نیمی (۵۱٪) از پاسخ دهندگان معتقد بودند که بازار رمزارزها برای مردم عادی “ایده آل” است و ۴۹٪ باقی مانده نیز اعتقاد داشتند که ورود به این عرصه و سرمایه گذاری در آن ایده خوبی نیست.

شرکت گیم‌استاپ (به انگلیسی: GameStop) یک شرکت خرده‌فروشی بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکایی است که شعبه اصلی آن در گریپواین، تگزاس قرار دارد. گیم‌استاپ ۶٬۵۰۰ مغازهٔ خرده فروشی در سرتاسر ایالت متحده دارد. (ویکی پدیا)

سرمایه گذاری نوجوانان در ارزهای دیجیتال

به یاد داشته باشید که افزایش سریع قیمت در مدت زمان کوتاهی در این بازار، برخی را متقاعد کرده بود که سرمایه گذاری در بازار رمزارزها راهی سریع برای کسب درآمد است. از سوی دیگری هم، مردم هنگام سقوط قیمت سهام‌ها آنقدر ضرر کردند که زنگ هشداری برای دیگران جهت عدم ورود به این بازار بود. به نظر می‌رسد مورد دوم (کاهش قیمت ارزها و ضرر زیاد مردم) برای نوجوانان آمریکایی دلهره آور بوده و ۴۹% ورود به این بازار را منطقی نمی‌دانند.

رئیس و مدیر عامل Junior Achievement USA در مورد یافته‌ها اظهار داشت:

“این نتایج نشان می‌دهد که پدیده” meme stocks “اخیر می‌تواند تأثیر منفی بر برداشت نوجوانان از سرمایه گذاری در بازار رمزارزها داشته باشد. با توجه به این واقعیت که بازار رمزارزها نقش مهمی در برای دستیابی به زندگی راحت در دوران بازنشستگی دارد، ایده آل خواهد بود اگر بتوانیم این طرز تفکر و ترس را کم رنگ کنیم.

Crypto به عنوان دومین روش سرمایه گذاری محبوب توسط نوجوانان مطرح شده است. ۲۵ درصد از آن‌ها می‌گویند که روی رمزارزها سرمایه گذاری می‌کنند. در مقابل ۲۴ درصد باقی مانده نیز املاک و مستغلات را به عنوان گزینه عالی جهت سرمایه گذاری خود انتخاب کرده‌اند.

با بررسی دقیق‌تر آمار و پاسخ‌های داده شده از سمت نوجوانان، به این نتیجه می‌رسیم که از هر ۴ نفر، ۱ نوجوان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را انتخاب می‌کند.

همچنین داده‌ها مشخص کرد که اطلاعات مورد نیاز جهت سرمایه گذاری نوجوانان در ارزهای دیجیتال، بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی حاصل می‌شود و نقش پر رنگی در تغییر جهت افراد دارد. در رده‌های بعد، افراد آگاه، پدر، مادر و حتی مدارس قرار دارند.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.