فعالیت نهنگ‌های لایت‌کوین افزایش یافته است

افزایش فعالیت نهنگ های لایت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۱

طبق داده‌های Santiment، در ۷ روز گذشته فعالیت آدرس‌های فعال لایت‌کوین شدیدا افزایش یافته است. البته افزایش فعالیت نهنگ های لایت کوین حتما نشانه‌ی خوبی نیست و می‌تواند نشان از افزایش فروش این توکن باشد. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های Santiment، فعالیت آدرس‌های لایت‌کوین [LTC] به خصوص نهنگ‌های این توکن، در ۷ روز گذشته شدیدا افزایش یافته است. پس از جلسه ۲۰ اکتبر، تراکنش‌های روزانه نهنگ‌های لایت‌کوین به بالای ۱ میلیون دلار رسید که بالاترین میزان روزانه خود در سال جاری محسوب می‌شود.

افزایش فعالیت نهنگ های لایت کوین

به گفته این شرکت، پس از این که قیمت LTC در برابر توکن بیت‌کوین [BTC] شروع به افزایش کرد، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و تراکنش‌های نهنگ‌ها نیز شدیدا افزایش یافت.

روند LTC در ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، توکن LTC در زمان نگارش این خبر با قیمت ۵۱ دلار معامله می‌شد. قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۱۰ درصد کاهش یافته و حجم معاملات آن با ۳/۱۳ درصد کاهش به ۲۷۴ میلیون دلار رسیده است. در نظر بگیرید که ارزش بازار این توکن از ابتدای سال، ۶۵ درصد کاهش یافته است.

با کاهش مداوم قیمت LTC در چند هفته گذشته، فشار خرید شدیدا پایین آمده که در نتیجه، شاخص قدرت نسبی (RSI) در یک روند نزولی قرار گرفته و از بالاترین سطح خود یعنی ۶۲ در ۵ اکتبر به ۴۱ سقوط کرده است.

روند LTC در ۲۴ ساعت گذشته

آمار نگران کننده برای سرمایه‌گذاران لایت‌کوین

داده‌های Santiment نشان می‌دهند که دارندگان این رمزارز در معرض خطر قرار دارند. می‌توان گفت نسبت دارندگان توکن لایت‌کوین ضرر کرده به هولدرهایی که سود کسب کرده‌اند، افزایش یافته است. بالا رفتن این شاخص برای سرمایه‌گذاران این رمزارز نشانه خوبی نیست، چرا که احتمال کاهش بیشتر ارزش این رمزارز در آینده وجود دارد.

آمار نگران کننده برای سرمایه‌گذاران لایت‌کوین

منبع: ambcrypto

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.