یک کیف پول اتریوم با ۱۹۴۷ ETH، بعد از ۶/۵ سال فعال شد!

فعال شدن یک کیف پول ۵ میلیون دلاری اتریوم بعد از ۶/۵ سال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: یکی از کیف پول‌های بزرگ رمزارز اتریوم که ۱۹۴۷ واحد اتریوم را نگهداری می‌کرد، پس از ۶/۵ سال خاموشی، دوباره فعال شده است. ارزش اتریوم‌های این کیف پول (با احتساب ارزش اتریوم در ۲۱ فوریه) حدود ۵/۱ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. Whale Alert در حساب توییتری خود، خبر فعال شدن یک کیف پول ۵ میلیون دلاری اتریوم بعد از ۶/۵ سال را منتشر ساخته است.

فعال شدن یک کیف پول ۵ میلیون دلاری اتریوم بعد از ۶/۵ سال

بر اساس پستی که Whale Alert در حساب توییتری خود منتشر ساخته، یک کیف پول خاموش اتریوم که ۱۹۴۷ ETH (5/1 میلیون دلار) را نگهداری می‌کند، برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ فعال شده است. تخمین زده شده که برای خرید این میزان اتریوم، ۲۳۳۶ دلار هزینه شده، از این رو مالک این کیف پول در حال حاضر حدود ۲۲۰۷۹۹% سود کرده است.

جالب است بدانید که اتریوم در ابتدا با قیمت ۲/۷۷ دلار در صرافی Kraken معامله شد و سپس به دلیل فشار فروش به ۰/۶۸ دلار کاهش یافت. علیرغم دشواری‌های موجود، این ارز دیجیتال رشد سریعی را شاهد بود و در سال ۲۰۱۷ محبوب زیادی پیدا کرد، به طوری که ارزش آن به ۱۴۰۰ دلار رسید.

رمزارز ETH در سال ۲۰۱۸ که بازار ارزهای دیجیتال یک روند به شدت نزولی را تجربه کرد، به ۸۵ دلار رسید؛ اما در سال ۲۰۲۱ دوباره افزایش قیمت بالایی داشت.

در حال حاضر، اتریوم nv قیمت ۲,۷۴۴ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.