پیش‌بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰!

پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

براساس یک نظرسنجی که در بین تحلیلگران انجام شد، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که سولانا می‌تواند یک جایگزین برای اتریوم باشد و امکان دارد ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ از ۵ هزار دلار عبور کند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰ مطلع شوید.

پیش بینی قیمت سولانا در سال ۲۰۳۰

وب‌سایت Finder یک نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌داد ارزش سولانا تا سال ۲۰۳۰ چقدر خواهد بود. بر اساس این نظرسنجی، ارزش سولانا تا سال ۲۰۳۰، به بالاتر از ۵۰۰۰ دلار می‌رسد.

در این نظرسنجی از ۵۰ کارشناس رمزارز دنیای ارزهای دیجیتال پرسیده شد که ارزش این دارایی تا سال ۲۰۲۵ چقدر خواهد بود و قیمت آن در دهه آینده چقدر می‌شود.

یکی از شرکت کنندگان در این پنل، جاشوا فریزر (Joshua Fraser)، یکی از بنیانگذاران پروتکل Origin، پیش‌بینی کرد که قیمت سولانا تا پایان سال ۲۵۰ دلار خواهد بود و این دارایی در نهایت تبدیل به یک رقیب و جایگزینی مناسب برای اتریوم از نظر ارزش بازار خواهد شد.

به گفته او رمزارز سولانا جایگزینی مناسب برای اتریوم است. یکی دیگر از اعضای پانل، گاوین اسمیت (Gavin Smith)، شریک عمومی Panxora Crypto، پیش‌بینی فریزر مبنی بر روی اینکه ارزش آن در پایان سال به ۲۵۰ دلار خواهد رسید، تأیید کرد.

جالب اینجاست در طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت سولانا به ۲۵۰ دلار افزایش یافت و نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این رمزارز می‌تواند قبل از پایان سال از این مقدار فراتر رود.

هفتمین هاردفورک NEM با نام هارلوک!

ادامه خبر را بخوانید

هم نظر بودن اعضای Finder

در مورد اینکه قیمت دارایی تا سال ۲۰۲۵ چقدر خواهد بود، به نظر می رسد که اعضای گروه Finder هم نظر هستند که ارزش سولانا از مرز ۱,۰۰۰ دلار عبور کرده و به ۱,۱۷۸ دلار می‌رسد. آن‌ها همچنین معتقدند که SOL می‌تواند تا پایان سال ۲۰۳۰ به بیش از ۵,۰۰۰ دلار برسد.

با این حال، اعضای میزگرد اظهار داشتند که حمله DDoS اخیری که سولانا متحمل شد و شبکه را برای مدتی آفلاین کرد، می‌تواند در آینده چالشی ایجاد کند.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقد بودند که این موضوع می‌تواند در آینده برای شبکه مشکل‌ساز باشد.

جاناتون میلر (Jonathon Miller)، مدیر عامل Kraken استرالیا بیان کرد:

اعتماد به بلاک‌چین L1 بسیار مهم است و رمزارز سولانا این میزان اعتماد را ندارد.

منبع خبر: cryptoslate

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.