هفتمین هاردفورک NEM با نام هارلوک!

هاردفورک NEM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

بلاک‌چین NEM، یک ارز دیجیتال بومی با نام زم (XEM) دارد و برخلاف بسیاری از شبکه‌های دیگر از الگوریتمی خاص با نام PoI استفاده می‌کند. به تازگی NEM انجام هفتمین هاردفورک خود را به نام هارلوک (Harlock) اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر هاردفورک NEM با بیتستان همراه باشید.

هاردفورک NEM

بلاک‌چین NEM اعلام کرد که هاردفورک جدیدی به نام هارلوک را ایجاد کرده است. این هاردفورک رأی‌گیری در مورد اینکه آیا NEM در بلاک‌چین Symbol ادغام می‌شود یا خیر را امکان‌پذیر می کند.

Symbol در اوایل سال جاری راه اندازی شد و بیان شده بود:

زیر زنجیره‌ها اوج نوآوری خواهند بود. ما در حال حاضر برنامه‌هایی برای همکاری با زنجیره‌های دیگر برای توسعه و پیشرفت داریم و آینده‌ای را ایجاد می‌کنیم که در آن پروژه‌های ارزهای دیجیتال دیگر به عنوان زیر زنجیره‌های اختصاصی Symbol ارائه می‌شوند و انواع معاملات جدید را برای کل پلتفرم عرضه می‌کنند.

آخرین هاردفورک در تعداد بلوک ۱,۲۵۰,۰۰۰ انجام شد و نشان دهنده تغییر هزینه در شبکه بود. انتظار می‌رود هارلوک در بلوک ۳,۴۶۴,۸۰۰ اجرا شود.

ارزش بازار بایننس‌کوین از ۱۰۰ میلیارد دلار گذشت!

ادامه خبر را بخوانید

بلاک‌چین NEM

 بلاک‌چین NEM یک پروژه رمزنگاری اولیه بود که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال بومی آن زم (XEM) است. این رمزارز در رستوارن‌ها و هتل‌های زیادی پذیرفته شد.

نم یک تفاوت بزرگ دیگر با رقبایش دارد و آن این است که این شبکه از یک سیستم اجماع جدید به نام POI بهره می‌برد. یکی از قابلیت‌های جالب NEM سرعت بالا و کارمزد پایین تراکنش‌ها است.

رمزارز زم (XEM) تقریبا ۷ درصد افزایش یافته. علاوه بر این حجم معاملات این رمزارز ۳۳۰ درصد بیشتر شده است.

منبع خبر: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.