تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین توسط خریداران گسترده در CME

تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۰

دیلان لکلر (Dylan LeClair)، یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره ارزهای رمزنگاری شده 21st Paradigm، احتمال داده که معامله گران آتی گروه CME ممکن است در حال تصویب صندوق قابل معامله بیت کوین در ایالات متحده باشند. در این صورت افراد می‌توانند به راحتی ETFهای بیت کوین را در اختیار داشته باشند و در سود و ضرر این رمز ارز بدون داشتن آن، سهیم شوند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین بپردازیم.

تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین

مبنای فیوچرز CME که تفاوت قیمت لحظه‌ای و قیمت آتی را نشان می‌دهد، طی روز گذشته شاهد جهش قابل توجهی بوده است. این واقعیت که کانتانگو (contango) در CME بیشتر از دریبیت (Deribit) مقر پاناما است، نشان می‌دهد فشار خرید گسترده عمدتا از ایالات متحده وارد می شود.

تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین

مایک بوچلا (Mike Bucella) نماینده BlockTower نیز چنین برداشتی کرد. وی همچنین گفت که این مقدار می‌تواند ناشی مارجین شدن پوزیشن‌های کوتاه در صعود اخیر بیت کوین به سطح 55,000 دلار باشد.

تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین

گری جنسلر (Gary Gensler) رئیس اوراق بهادار و بورس ایالات متحده بارها حمایت خود را از ETF بیت کوین با پشتیبانی CME اعلام کرده که طبق قانون شرکت سرمایه گذاری 1940 (Investment Company Act of 1940) طی چند ماه گذشته تنظیم خواهد شد.

اریک بالچوناس (Eric Balchunas) استراتژیست ارشد ETF بلومبرگ معتقد است که به احتمال 75 درصد، ETF بیت کوین مبتنی بر فیوچرز در ماه اکتبر به تصویب برسد.

تصویب قریب الوقوع ETFهای بیت کوین

در یکی از مصاحبه های اخیر فوربس (Forbes)؛ رئیس سابق SEC یعنی جی کلایتون (Jay Clayton) که در دوران ریاست خود موفق به تصویب ETF بیت کوین نشد، گفت که داخلی بودن بازار و نظارت دو پیش نیاز اصلی برای تأیید ETF بیت کوین هستند:

من فکر می‌کنم SEC در مورد یکپارچگی بازار بسیار شفاف بوده است. گنسلر در مورد یکپارچگی بازار و نظارت که یک آستانه کلیدی برای تأیید ETFها در این فضا هست، بسیار واضح بوده و این به نظرم مناسب است

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.