فروش گسترده بیت کوین به پایان رسیده است؟

آشنایی با بیتکوین به زبان ساده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۰

میزان بیت کوین نگهداری شده در صرافی‌ها از اردیبهشت ماه (اواسط می) تاکنون، در حال کاهش بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا دوره‌ی فروش گسترده این رمزارز توسط تریدرها به پایان رسیده است.

 

براساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، در حال حاضر موجودی بیت کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود از دی ماه ۱۳۹۹ (اوایل ژانویه) تاکنون رسیده است. این شرکت روز دوشنبه پستی در توییتر منتشر کرد:

رسیدن ذخیره بیتکوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح ۶ ماهه امیدوار کننده است، زیرا نشان می‌دهد که ریسک فروش گسترده این رمزارز کاهش یافته است.

شایان ذکر است که از اواسط اردیبهشت (اوایل می)، جریان ورود بیتکوین به صرافی‌ها افزایش یافت که احتمالا پیش زمینه‌‌ی آغاز فشار فروش شدید بیت کوین تا اواسط آن ماه بوده است.

گفتنی است که اطلاعات ورود و خروج سرمایه به صرافی‌ها معیار مهمی برای نظارت بر روند قیمتی بیت کوین در کوتاه‌مدت و میان‌مدت ​​است. افزایش جریان خالص ورودی معمولا پیش بینی کننده یک فشار فروش شدید است زیرا احتمالا تریدرها به منظور فروش، دارایی خود را از کیف پول‌های سرد به صرافی‌ها منتقل می‌کنند.

با وجود اینکه این روزها بیتکوین همچنان در یک روند نزولی متوسط ​​قرار دارد، اما سرمایه‌گذاران نشانه‌های بیشتری مبنی بر آغاز روند صعودی و همچنین دلایل متعددی برای داشتن یک دیدگاه صعودی پیدا می‌کنند. سرعت پذیرش بیت کوین در کشورهایی مانند آمریکای لاتین، مهاجرت ماینرها از چین و تغییر مکان استخراج رمزارز از این کشور به سایر مناطق جهان و نشانه‌هایی مبنی بر کف سازی بازار، همگی مواردی هستند که باعث خوش بینی نسبت به اوضاع و روند بعدی بازار می‌شوند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.