حجم معاملات روی زنجیره‌ای بیت کوین به بالاترین میزان سالانه رسیده است!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

حجم انتقال روی زنجیره‌ای (On-Chain) بیت کوین طی ماه گذشته بطور قابل توجهی رشد کرده و در نهایت در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) به بالاترین سطح یک ساله، یعنی ۳/۲ میلیون بیت کوین رسیده است. این در حالی بوده که فعالیت معاملات روی زنجیره‌ای قابل مشاهده کاهش یافته است: فقط ۳/۶ درصد، یعنی ۱۱۵،۰۰۰ بیتکوین به صورت روزانه از طریق پلتفرم‌های تریدینگ انتقال داده شده‌اند.

بیت کوین

 

بیت کوین

با این حال این گزارش لزوما به معنای کاهش حجم معاملات در صرافی‌ها نیست، زیرا بسیاری از معاملات در صرافی‌های متمرکز، تقریباً همیشه به صورت خارج از زنجیره (off-chain) اتفاق می‌افتند.

 

بیت کوین

بیشترین فعالیت‌های روی زنجیره‌ای، که در صرافی‌های متمرکز ثبت می‌شوند، مربوط به واریز یا برداشت وجه توسط کاربران هستند؛ بنابراین، این آمار ممکن است در واقع نشان دهد که کاربران ترجیح می دهند دارایی‌های خود را کمتر جابه‌جا کنند.

 

از آنجا که رشد حجم انتقالات روی زنجیره‌ای بیت کوین، به احتمال زیاد ناشی از معامله‌گری‌ها نیست، ممکن است این امر ناشی از پذیرش بیشتر این دارایی در اقتصاد باشد. آخرین باری که این معیار بالاتر بود، ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد) بود که حجم انتقال این رمزارز تقریبا  ۲۵ میلیون بیت کوین افزایش یافت. 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.