قیمت بیت کوین به بالاترین مقدار خود از سال ۲۰۱۸ رسید

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۳۹۹

روند صعودی قیمت بیت‌ کوین که از چند روز قبل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شروع شده بود، سرعت بیشتری گرفته است. در چند روز گذشته، قیمت بیت ‌کوین سطح حمایتی ۱۴ هزار دلار را شکسته است. از روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۸ تاکنون، این اولین باری است که قیمت بیت ‌کوین بالاتر از ۱۴۵۰۰ دلار رفته است.

به گفته صرافی بیت‌استمپ، بیت‌کوین در روز گذشته به قیمت ۱۴۵۶۰ دلار معامله شده است. در این زمان که قیمت بیت‌کوین جهش رو به رشدی دارد، بسیاری از تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این رمزارز  به ۱۷ هزار دلار می‌رسد. کیث وارینگ، یکی از تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال و تحلیل‌گر سایت کوین‌تلگراف نیز  به بالا رفتن قیمت بیت ‌کوین در روزهای آتی امیدوار است.

پس از خرید بیت‌کوین توسط شرکت اسکوئر که باعث رشد بی‌سابقه قیمت بیت‌کوین شد، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عاملی برای افزایش قیمت اولین ارز دیجیتال شد. بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقد بودند که انتخابات تاثیری بر قیمت بیت‌کوین نخواهد داشت و برخی نیز نسبت به این موضع‌گیری مخالفت می‌کردند. با همه این اوصاف، قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پس از اعلام نتایج انتخابات، قیمت بیت‌ کوین به سرنوشت سال ۲۰۱۸ دچار شود.

قیمت بیت‌کوین در ژانویه ۲۰۱۸، برای اولین بار به ۲۰ هزار دلار رسید. این قیمت دوام زیادی نداشت و خیلی زود کاهش یافت. ۲۰ هزار دلار سطح مقاومت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ شد و از دیدگاه برخی کارشناسان بخش ارز دیجیتال، به زودی بیت‌کوین به مرز ۲۰ هزار دلار خواهد رسید. افزایش قیمت بیت‌کوین بسیاری از فعال حوزه ارزهای دیجیتال را به خرید این رمزارز محبوب تشویق کرده است. از سوی دیگر، تا پایان فرایند انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، قیمت بیت‌کوین افزایش خواهد داشت و باید دید که در آینده نزدیک چه اتفاقی برای این رمزارز خواهد افتاد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.