تاثیر انتخابات آمریکا بر عملکرد معامله‌گران بیت‌ کوین

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۳۹۹

تنها یک روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است؛ بی شک این رویداد پیامدهای گسترده‌ای بر بازار بیت کوین، آلت کوین‌ها و بازارهای سنتی خواهد داشت. فکر می‌کنید که تاثیر این پیامدها بر بازار بیت کوین، چگونه خواهد بود؟

علی‌رغم تثبیتی که اخیرا در بازار سهام و طلا ایجاد شده است، بیت کوین با نزدیک شدن به انتخابات قوی عمل کرده است؛ این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران قصد دارند تا به کمک کریپتوکارنسی‌ها، از هرگونه بی ثباتی قریب الوقوعی که ممکن است در اثر انتخابات در بازارهای جهانی رخ دهد، بهره‌مند شود.

اخیرا شرکت‌های بزرگی بیت کوین را به عنوان یک دارایی برای ذخیره در نظر گرفته‌اند و آن را یک دارایی امن می‌دانند؛ این موضوع نشان می‌دهد که کمیابی این رمزارز و عملکرد قوی آن در شرایط آشفته، باعث شده که سرمایه‌گذاران آن را به عنوان یک دارایی امن برای در امان ماندن از بحران‌های اقتصادی در نظر بگیرند.

یک شرکت تحلیل‌گر به تازگی متذکر شده که معامله‌گران بیت‌کوین با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا، به سرعت در حال بالا بردن  اهرم یا لوریج (Leverage) در معاملات خود هستند؛ این موضوع نشان می‌دهد که با تسویه و یا لیکویید شدنِ این لوریج‌ها، احتمال رخ دادن نوسانات زیادی در قیمت این رمزارز وجود دارد.

قیمت بیت کوین در هفته گذشته به ۱۴,۱۰۰ دلار رسید و پس از آن دوباره تا ۱۳,۰۰۰ دلار سقوط کرد. برای این‌که این رمزارز روند صعودی جدیدی را آغاز کند باید بتواند ناحیه مقاومتی بین ۱۳,۸۰۰ تا ۱۴,۰۰۰ دلار را رد کند.

CryptoQuant، شرکت تجزیه و تحلیل کریپتوکارنسی‌ها، اخیرا اظهار داشته، عاملی که می‌تواند منجر به روند صعودی بعدی بیتکوین شود، افزایش لوریج بالا در معاملات مارجین بیتکوین است. طبق گزارش این شرکت، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تریدرها بیشتر از لوریج گیری استفاده می‌کنند و این موضوع می‌تواند باعث نوسانات زیادی در قیمت این رمزارز شود.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.