بازار خرسی بیت‌ کوین چه زمانی تمام می‌شود؟

بازار خرسی بیت‌ کوین چه زمانی تمام می‌شود؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۰

حدود سه ماه است که بیت کوین‌‌ پس از ثبت رکورد حدود ۶۴ هزار دلاری، در یک روند نزولی قرار گرفته و اکنون سوال اکثر تریدرها این است که این ریزش چه زمانی تمام می‌شود؟

یکی از تحلیل‌گران بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی مورگان (JPMorgan)، به نام Nikolaos Panigirtzoglou، طی مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی CNBC، در این باره پیش‌بینی کرد که با بازگشت سلطه بیت کوین بر بازار به بالای ۵۰ درصد، روند نزولی آن نیز پایان می‌یابد.

۵۰٪ یک عدد مطلوب برای مارکت‌کپ بیت کوین نسبت به ارزش بازار کل کریپتوکارنسی‌ها است. من فکر می‌کنم که ما برای اینکه بفهمیم روند خرسی متوقف شده است یا نه باید به این شاخص چشم بدوزیم.

شایان ذکر است که این شاخص در ابتدای ماه آوریل (فرودین) حدود ۶۰ درصد بوده است. Nikolaos Panigirtzoglou در این باره معتقد است که پایین بودن این شاخص یک نشانه‌ منفی است که بر کاهش علاقه تریدرها و سرمایه‌گذاران به بیت‌ کوین دلالت دارد. با این حال خبر خوب این است که وی اظهار داشت این شاخص طی هفته‌‌های گذشته افزایش یافته است.

در‌ زمان نوشتن این خبر تسلط بیتکوین بر بازار با قیمت حدود ۳۵,۴۳۱ دلار، حدود ۴۶ درصد است.

اگرچه این تحلیل‌گر نشانه‌های کمی از خرید بیت‌ کوین توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، در کف قیمتی این رمزارز مشاهده می‌کند اما اظهار داشت:

جریان ورود سرمایه به صندوق‌های اتریوم طی دو و سه هفته اخیر کاهش یافته و این در حالیست که در همین بازه زمانی جریان ورودی به صندوق‌های بیت‌ کوین افزایش یافته است. ممکن است سرمایه‌گذاران موسسه‌ای در حال خرید بیت کوین و فروش دیگر رمز ارزها باشند.

همچنین پیش از این در هفته گذشته یکی دیگر از تحلیلگران جی‌پی مورگان  اظهار داشت که وضعیت بازار کریپتوکارنسی‌ها در حال بهبود است و خاطرنشان کرد که با این حال بازار هنوز به سلامت کامل دست نیافته است. وی همچنین اظهار داشت که پیش‌بینی دقیق روند بازار کار دشواری است زیرا احتمال دارد تریردهای زیادی دست به فروش‌ گسترده دارایی‌ خود بزنند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.