بیت‌کوین با جهش ۷ درصدی خود، افرادی که به بازار خرسی باور داشتند را متحیر کرد!

جهش 7 درصدی بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۰

بیت کوین به طور ناگهانی با جهش ۷ درصدی خود، خرس‌های بازار را در ناباوری رها کرد. این جهش ۷ درصدی بیت کوین جانی دوباره به باور گاوی بازار ارزهای دیجیتال بخشید. افرادی که به روند گاوی بازار ارزهای دیجیتال باور دارند، پس از هجوم اخبار منفی و نزولی از چین، باز هم به حمایت از بیت‌کوین در نقطه حمایتی ۴۰,۰۰۰ دلار ادامه دادند. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از جهش ۷ درصدی بیت‌کوین خدمتتان ارائه کنیم.

بیت‌کوین توانست پس از آن که ارزشش به طرز وحشتناکی سقوط کرده و حتی نزدیک بود نقطه حمایتی ۴۰,۰۰۰ دلار خود را از دست دهد، با جهش ۷ درصدی ناگهانی، خود را نجات داده و نقطه حمایتی خود را حفظ کرد.

بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو با جهش ۷ درصدی ناگهانی خود در کمتر از ۲ ساعت، به ارزش ۴۳,۷۸۰ دلار در صرافی Bitstamp رسید.

جهش 7 درصدی بیت‌کوین

اتفاقات تاثیر گذار بر ارزش بیت کوین

صرافی Huobi پس از متوقف کردن پذیرش کاربران جدید چینی، در اقدامی اعلام کرد که تصمیم بر مسدود کردن تمام کاربران فعلی چینی خود تا پایان سال ۲۰۲۱ دارد.

اعلامیه Huobi از دلایل کاهش شدید ارزش بیت کوین به مرز ۴۰,۸۰۸ دلار بود، ولی حامیان این رمزارز به سرعت وارد عمل شده و از این ارز حمایت کرده و آن را خریداری کردند و این عمل باعث جهش ۷ درصدی بیت کوین در ۲ ساعت شد.

بازار رمزارزها در هفته گذشته، پرتلاطم بود. روز دوشنبه، بیت کوین به دلیل بحران مالی اورگراند (Evergrande)، با کاهش ۷ درصدی ارزش خود روبه‌رو شد. البته بحران بدهی اورگراند (Evergrande) تمام بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده بود.

پس از کاهش و جبران بخش قابل توجهی از ضررها تا روز سه شنبه، بیت کوین پس از منع تجارت رمزارزی و استخراج ارزهای دیجیتال در چین، باز هم سقوط بیشتری در ارزش خود تجربه کرد. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Bybt، تنها در ۱۲ ساعت گذشته ۲۹۶ میلیون دلار از ارزهای دیجیتالی یا رمزارزها از بین رفته است.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.