پی‌پال ، تمام بیت‌ کوین‌های استخراج شده را می‌خرد

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۳۹۹

چندی پیش گزارشی توسط شرکت سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی، Pantera Capital، منتشر شد که نشان می‌داد بسیاری از بیت کوین‌های تازه استخراج شده توسط PayPal جمع‌آوری می‌شوند و این شرکت به کمیاب شدن این رمزارز دامن می‌زند.

مورهد (Morehead)، مدیرعامل این شرکت به تازگی اعلام کرده که پی پال در حال حاضر بیش از ۱۰۰ درصد از بیت کوین‌های تازه استخراج شده را به اختیار خود در می‌آورد:

اکنون خریدارانی مانند PayPal را داریم که به تنهایی بیش از ۱۰۰درصدِ کل بیت کوین‌های عرضه شده را مصرف می کنند.

پیش از این Pantera Capital ادعا کرد که پی پال به تنهایی ۷۰ درصد از بیت کوین‌های جدید را جذب می‌کند و سهم شرکت Square به همراه رقبایش نیز بیش از صد درصد بوده است.

شایان ذکر است که پشتیبانی پی پال از کریپتوکارنسی‌ها، در تاریخ ۱۲ اکتبر به صورت رسمی اعلام شد که تحسین‌های زیادی را نیز به همراه داشت. پس از این اقدام علاوه بر جذاب‌تر شدن بیت کوین برای سرمایه‌گذاران، سهام شرکت پی پال نیز رشد کرد. افزایش ۱۷ درصدی سهام پی پال و پیشی گرفتن آن از بازار سهام Nasdaq و بازار سهام کشور آمریکا پس از اعلام حمایت از بیتکوین، مصداقی برای این ادعا است.

 

از طرفی می‌توان گفت که سهام پی پال نسبت به اوایل سال میلادی جاری، ۱۲۰ درصد رشد کرده است.

بیتکوین

سخنان مورهد را می‌توان در راستای تایید این فرضیه دانست که بحران کاهش موجودی و نقدینگی اصلی‌ترین عامل رالی ۱۲۵ درصدی بیت کوین است. همچنین براساس گزارش وب‌سایت U.Today، تنها ۱۲ درصد از موجودی در گردش بیت کوین، در حالت نقدینگی قرار دارد.

وی‌ همچنین در مصاحبه‌اش به تغییرات بازار اشاره کرد که در حال حاضر تحت سلطه‌ی سرمایه‌گذاران و موسسات بزرگ قرار دارد:

روندی که در سال ۲۰۱۷ شاهد آن بودیم یک هیجان واهی بود که از عرضه‌ی توکن‌های بیشماری‌ که حتی وجود نداشتند، نشات می‌گرفت؛ اما نیروی محرکه‌ی روند کنونی، مشهورترین موسسات سرمایه‌گذاری جهان و شرکت‌هایی مانند Square ، PayPal و MicroStrategy هستند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.