پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا 4900 دلار

پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۰

مرکز تحقیقاتی Fundstrat در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده است پیش بینی می‌کند که قیمت اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده، در آینده نزدیک به دلیل رشد صنعت مالی غیر متمرکز، افزایش خواهد یافت. پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار بعد از رکود بازاری که شاهد آن بوده‌ایم، برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال خوشحال کننده است. برای خواندن ادامه خبر همراه بیتستان باشید.

پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار

اگر اتریوم بتواند از سطح قیمت ۴۰۳۰ دلار فراتر رود، گاوهای بازار اتریوم می‌توانند بر بازار مسلط شوند و چشم انداز خود را در بالاترین سطح تاریخ قرار دهند. در چنین موردی، به گفته تحلیل‌گران شرکت Fundstrat، حرکت و رشد مجدد این ارز می‌تواند اتریوم، رقیب قدرتمند بیت کوین، را به بالاترین سطح خود برساند.

پیش بینی می‌شود که اتریوم باید از بالاترین سطح ماه سپتامبر خود رشد کند و ارزش خود را با صعود مجدد به اوج‌های جدید تاریخ منتقل کند.

قیمت اتر در ۳ سپتامبر برای مدت کوتاهی از سطح ۴۰۰۰ دلار فراتر رفت ولی سپس قیمت آن در کمتر از سه هفته نزدیک به ۳۳ درصد کاهش یافت.

نمودار پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار

کندل سبز اتریوم و افزایش قیمت تا ۳۷۲۰ دلار

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

پس از چندین هفته نزول قیمت اتریوم و عقب ماندن از رقابتش با بیت کوین، اتریوم در دو روز گذشته پیشرفت کرده است. Fundstrat معتقد است که رشد سهم بازار آن ممکن است نشان دهنده افزایش تقاضا برای رمزنگاری باشد. همچنین این شرکت پیش بینی افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار را تنها یک پیشرفت کوچک برای شروع یک صعود بزرگ می‌داند.

قیمت اتر در ۱۲ مه به ۴۳۵۶ دلار رسید و سپس در میان فروش گسترده بازار در عرض ۱۲ روز به سطح ۱۷۰۰ دلار رسید.

تصویب اولین صندوق قابل معامله با بیت کوین، که بر اساس آخرین گزارش بلومبرگ به صورت یک قرارداد منعقد شده است، اخیرا قیمت بیت کوین رقیب اصلی اتریوم را برای اولین بار از آوریل به مرز ۶۰،۰۰۰ دلار رساند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.