کندل سبز اتریوم و افزایش قیمت تا 3720 دلار

رشد اتریوم تا 3720 دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مهر ۱۴۰۰

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و حتی هنرمندان و سیاستمداران نیز وارد این حوزه شده‌اند. اتریوم یکی از معروف‌ترین ارزها در دنیای رمزارزها است. اتریوم بخاطر نوآوری مداوم و عملکرد گسترده برای تراکنش‌های مالی بسیار محبوب است و در جایگاه دوم از نظر محبوبیت در بین ارزهای دیجیتال قرار دارد. اما آیا رشد اتریوم تا 3720 دلار و بیشتر از آن ادامه خواهد داشت؟

رشد اتریوم تا 3270 دلار

همانطور که می‌دانید، اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده در فهرست ارزهای دیجیتال است. این ارز در یک ساعت گذشته 3.24 درصد افزایش داشته و یک کندل سبز بلند روی نمودار قیمت خود ثبت کرده است. رشد اتریوم تا 3270 دلار پیش رفته است و احتمالا در آینده نیز شاهد افزایش قیمت این ارز باشیم.

افزایش قیمت اتریوم تا 3720 دلار

جابه‌جایی ۱ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ‌ها و افزایش قیمت اتریوم

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

به تازگی تحلیل‌گران خبر داده‌اند که 10 کیف پول برتری که به صرافی‌ها وابسته نیستند، مقدار زیادی از ارز اتریوم را خریداری کرده‌اند، بنابراین فاصله بین آن‌ها و 10 کیف پول مبادله‌ای برتر افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، میلیاردر معروف، مارک کوبان (Mark Cuban)، اظهار کرده است که اتریوم در مقایسه با بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده بیشترین مقدار سرمایه‌گذاری را دارد. این درحالی است که اخیرا 500,000 اتریوم در جهت تورم زدایی سوزانده شدند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.