230 میلیون توکن XRP در 24 ساعت گذشته جا به جا شده است

جابجایی 230 میلیون توکن XRP در 24 ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های Whale Alert نشان می‌دهند که در سه تراکنش بزرگ، 230 میلیون توکن ریپل جابجا سده است. جابجایی 230 میلیون توکن XRP در 24 ساعت گذشته می‌تواند باعث تغییر قیمت این رمزارز نیر شود. در بزرگترین تراکنش 150 میلیون توکن جابه‌جا شده است.

داده‌های Whale Alert نشان می‌دهند مقدار زیادی ریپل در 24 ساعت گذشته جابه‌جا شده است. در این جابجایی، 230 میلیون ریپل در سه تراکنش جابه‌جا شده که مبدا آن‌ها صرافی بایننس بود.

Whale Alert سه تراکنش بزرگ را شناسایی کرده که در یکی از آن‌ها 150 میلیون و در دو انتقال دیگر 40 میلیون توکن XRP جابه‌جا شده است. به طور کلی، ارزش این سه تراکنش نزدیک به 80 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

جزئیات ارائه شده توسط XRP Bithomp نشان می‌دهند که کیف پول گیرنده 150 میلیون توکن متعلق به Binance است. 40 میلیون توکن دو تراکنش دیگر از کیف پول Bittrex به صرافی Bitso، شریک اصلی Ripple ODL مستقر در مکزیک منتقل شده است.

جابجایی 230 میلیون توکن XRP در 24 ساعت گذشته

فعالیت‌های اجتماعی XRP به اوج خود رسید

طبق داده‌های سرویس ردیابی LunarCrush، شاهد افزایش گسترده تعاملات و تگ XRP در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی بودیم. امروز حدودا 57,460 منشن به منشن‌های XRP، افزایش یافت.

فعالیت‌های اجتماعی XRP به اوج خود رسید

ذخایر نهنگ‌های XRP همچنان در حال افزایش است

چند روز پیش، Santiment گزارش داد که کیف پول‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون XRP دارند، با نزدیک شدن به پایان سال جاری، به طور گسترده‌ای این رمزارز را خرید و ذخیره می‌کنند. تعداد این کیف پول‌ها به 1,617 عدد رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، XRP با قیمت 0/35108 دلار معامله می‌شود که 3/07 درصد بیشتر از دیروز است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.