افت قابل توجه هولدرهای بزرگ ADA: قیمت این توکن چه تغییر خواهد کرد؟

افت قابل توجه هولدرهای بزرگ ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ‌های کاردانو به سرعت در حال فروش دارایی‌های خود هستند و گزارشات اخیر نیز خبر از افت قابل توجه هولدرهای بزرگ ADA می‌دهند. کاهش قابل توجه سرمایه‌گذاران بزرگ کاردانو می‌تواند تاثیر زیادی روی رمزارز ADA بگذارد.

افت قابل توجه هولدرهای بزرگ ADA

براساس گزارشات اخیر تعداد سرمایه‌گذاران بزرگ کاردانو در ماه گذشته به شدت افت کرده. با این وجود میزان سرمایه‌گذاران خردی که اقدام به جمع‌آوری این رمزارز کرده‌اند، در حال افزایش است.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد توکن ADA دارند، در ۳۰ روز گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

با کمال تعجب، تعداد آدرس‌های کوچکی که کاردانو دارند، حدود ۲ درصد در همان دوره افزایش یافته. این امر نشان می‌دهد که رشد فعلی عمدتا توسط سرمایه‌گذاران کوچکتر یا «ماهی‌های کوچک» که وارد بازار می‌شوند، هدایت می‌شود.

جالب است بدانید که قیمت Cardano نیز در ۳۰ روز گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد قدرت سرمایه گذاران خرد در فضای ارزهای دیجیتال زیاد شده است.

افت قابل توجه هولدرهای بزرگ ADA

این حرکت نهنگ‌ها را می‌توان از دو وجه بررسی کرد. از یک طرف امکان دارد این رفتار نشانه‌ای برای پایان رالی پیشین باشد. به عبارتی نهنگ‌ها معتقدند رالی پیشین تمام شده و در حال جمع‌آوری سود هستند.

از سوی دیگر، می‌تواند نشان دهنده توزیع مجدد ثروت در اکوسیستم کاردانو باشد و سرمایه گذاران کوچکتر که از افزایش قیمت برای جمع آوری توکن‌های ADA استفاده می‌کنند.

در حالی که تغییر در ترکیب سرمایه‌گذاران بزرگ می‌تواند منجر به نوسانات کوتاه‌مدت شود، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران کوچک‌تر نشانه مثبتی برای رشد بلندمدت و پذیرش کاردانو است.

همانطور که اکوسیستم به بلوغ و توسعه ادامه می‌دهد، هجوم سرمایه‌گذاران جدید می‌تواند به حمایت از گسترش شبکه و تقویت تمرکززدایی بیشتر کمک کند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.