۱۱۲ میلیون شیبااینو در ۴ روز سوزانده شده است

سوزانده شدن ۱۱۲ میلیون شیبا اینو در ۴ روز گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اسفند ۱۴۰۰

داده‌های حساب توییتر توکن سوزی شیبااینو خبر از سوزانده شدن ۱۱۲ میلیون شیبا اینو در ۴ روز گذشته داد. براساس گزارشات، روند رمزارز شیبااینو در حال بهبودی است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

داده‌های منتشر شده توسط حساب توییتر توکن سوزی شیبااینو (Shibburn) نشان داد از روز چهارشنبه نزدیک به ۱۱۲,۵ میلیون توکن شیبااینو توسط جامعه این رمزارز سوخته است.

علاوه بر این، یکی از تیم‌هایی که مسئولیت توکن سوزی شیبااینو را بر عهده دارد، توئیت کرده است که تا ماه فوریه تقریبا ۴۳۲ میلیون توکن شیبااینو سوزانده شده بود.

در همین حال، امروز روند این رمزارز رو به بهبودی است.

همانطور که توسط حساب توییتری @Shibburn گزارش شده از روز چهارشنبه تاکنون ۱۱۲ میلیون شیبااینو سوزانده شده است. توکن‌ها به چندین آدرس غیر فعال منتقل شده‌اند که نمی‌توان از این حساب‌ها توکن‌ها را برداشت کرد.

بزرگترین انتقالات دارای ۴۴,۴۴۴,۴۴۴، ۲۵,۵۰۰,۰۰۰، ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ و ۱۱,۱۱۱,۱۱۱ توکن شیبااینو بودند.

سوزانده شدن ۱۱۲ میلیون شیبا اینو در ۴ روز گذشته

سوزانده شدن ۴۵۷ میلیون شیبااینو

حساب توییتر @Key_317 که برنامه‌های سوزاندن شیبااینو را نشان می‌دهد، توییت کرد که تا ماه فوریه ۴۳۳,۹۲۴,۲۵۴ توکن شیبااینو سوخته که ارزش آن  ۱۰,۷۷۰ دلار بوده است.

مدتی بعد، این حساب در پست خود بروزرسانی انجام داده و میزان سوزاندن شیبااینو را به ۴۵۷,۱۳۷,۰۶۴ توکن تغییر داده است که ارزش آن تقریبا ۱۱,۲۷۳ دلار است.

سوزانده شدن ۴۵۷ میلیون شیبااینو تا ماه فوریه

خرید شیبااینو توسط نهنگ‌ها

همانطور که U.today گزارش داده، دو نهنگ اتریوم در مجموع ۱۰۵/۷ میلیارد شیبااینو را خریداری کرده‌اند. این نهنگ‌ها، نهنگ اول و یازدهم اتریوم هستند.

منبع خبر: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.