تحلیل قیمت ADA ،XLM ،XMR و MANA: این آلت‌کوین‌ها در هفته پیش رو چه روندی خواهند داشت؟

تحلیل قیمت ADA ،XLM ،XMR و MANA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: احتمال این که بیت‌کوین در هفته پیش رو به روند نزولی ۹ هفته اخیر خود پایان بدهد، بسیار بالا است. اگر قیمت بیت‌کوین افزایش پیدا کند و این رمزارز روند صعودی بگیرد، احتمال افزایش قیمت ۴ آلت‌کوین ADA ،XLM ،XMR و MANA وجود دارد. در ادامه به تحلیل قیمت ADA ،XLM ،XMR و MANA خواهیم پرداخت و احتمالات موجود را بررسی خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد که بیت‌کوین در این هفته وارد مرحله بازیابی خواهد شد تا به روند نزولی ۹ هفته اخیر خود پایان بدهد. خرس‌ها به شدت مانع وارد شدن بیت کوین به مرحله بازیابی قیمت می‌شوند، اما گاوها در تلاشند تا قیمت BTC افزایش پیدا کند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند، احتمال رشد ۴ آلت‌کوین ADA ،XLM ،XMR و MANA بسیار بالا خواهد رفت. در ادامه به تحلیل قیمت این آلت‌کوین‌ها می‌پردازیم تا با داشتن اطلاعات کافی اقدام به سرمایه‌گذاری در این رمزارزها کنید.

تقابل گاوها با خرس‌ها برای تثبیت قیمت کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) در ۳۱ می از خط روند نزولی عبور کرد، اما گاوها نتوانستند قیمت را در سطوح بالاتر حفظ کنند.

تقابل گاوها با خرس‌ها برای تثبیت قیمت کاردانو (ADA)

اگرچه خرس‌ها با موفقیت از خط روند نزولی دفاع کردند، اما گاوها موفق شدند که قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۵۶ دلار) رسانده و تثبیت کنند. این امر نیز احتمال رد شدن قیمت از بالای خط روند نزولی را افزایش می‌دهد.

در صورت عملی شدن افزایش قیمت، آدا می‌تواند به سطح قیمتی ۰/۶۷ دلار نیز برسد. این دقیقا همان سطحی است که باید انتظار مقاومت شدید خرس‌ها را داشته باشیم. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای ۰/۶۷ دلار رسانده و تثبیت کنند، احتمال این که کاردانو به سطح ۰/۷۴ دلار نیز برسد، بالا خواهد بود.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰/۵۳ دلار سقوط کند، خرس‌ها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۰/۵۰ دلار و سپس ۰/۴۴ دلار بکشند.

تقابل گاوها با خرس‌ها برای تثبیت قیمت کاردانو (ADA)

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت بین میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه و ۵۰ روزه تحت فشار خواهد بود. اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسانند، قیمت تا ۰/۶۴ دلار نیز افزایش خواهد یافت. شکسته شدن و تثبیت قیمت بالاتر از این سطح می‌تواند راه را برای رسیدن قیمت به ۰/۶۹ دلار باز کند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰/۵۳ دلار برسد، فشار فروش افزایش خواهد یافت. در این صورت، ممکن است قیمت به ۰/۵۰ دلار و بعداً به ۰/۴۷ دلار کاهش یابد.

کاهش فشار فروش XLM و احتمال افزایش قیمت

استلار (XLM) در ۳۰ می به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۱۴ دلار) صعود کر که نشان دهنده‌ی فروکش کردن فشار فروش است. خرس‌ها با مقاومت خود مانع از افزایش قیمت و رسیدن آن به سطح ۰/۱۵ دلار شدند، اما نتوانستند قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند.

کاهش فشار فروش XLM و احتمال افزایش قیمت

این نشان می‌دهد که گاوها در حال خرید هستند تا قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، می‌توان انتظار آغاز بهبود روند را داشت. جفت XLM/USDT می‌تواند تا ۰/۱۸ دلار و بعداً به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰/۲۱ دلار) صعود کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰/۱۳ دلار برسد، بهبود روند امکان پذیر نخواهد بود. کاهش قیمت به زیر ۰/۱۳ دلار می‌تواند موجب شود که XLM به ۰/۱۲ دلار نیز سقوط کند. در این حالت خرس‌ها در تکاپو خواهند بود قیمت را تا سطح ۰/۱۰ دلار پایین بکشند.

کاهش فشار فروش XLM و احتمال افزایش قیمت

طبق نمودار ۴ ساعته، اگر گاوها حمایت خود را قدرت ببخشند، قیمت می‌تواند تا ۰/۱۵ دلار افزایش یافته و بعد به ۰/۱۷ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین‌تر بیاید، خرس‌ها سعی می‌کنند قیمت را به پایین بکشند. در این حالت، فشار فروش شدید شده و ممکن است XLM به سطح حمایتی ۰/۱۳ دلار سقوط کند.

احتمال افزایش فشار فروش XMR در صورت رشد نکردن قیمت

ناموفق بودن مونرو در رد شدن از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۰۲ دلار) می‌تواند موجب شود که سرمایه‌گذاران کوتاه مدت وسوسه شوند تا دارایی‌های خود را بفروشند. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۹ دلار) کاهش خواهد یافت.

احتمال افزایش فشار فروش XMR در صورت رشد نکردن قیمت

گاوها در حال تلاش برای دفاع از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند، تقاضای کم در بازار مانع از افزایش قیمت این رمزارز می‌شود. اگر قیمت به پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال این که قیمت تا ۱۶۷ دلار کاهش پیدا کند، بسیار بالا می‌رود.

احتمال افزایش فشار فروش XMR در صورت رشد نکردن قیمت

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی بازگشته و رشد کند، خریداران سعی خواهند کرد سطح مقاومتی بین میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۲۱۰ دلار را بشکنند. در این حالت، احتمال رشد قیمت تا ۲۳۰ دلار بیشتر خواهد شد.

احتمال افزایش قیمت MANA در صورت حمایت گاوها

دسنترالند (MANA) طی چند روز گذشته نتوانسته از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱/۰۶ دلار) عبور کند، اما گاوها توانسته‌اند که کنترل را در اختیار داشته باشند که نوید بخش احتمال افزایش قیمت است.

احتمال افزایش قیمت MANA در صورت حمایت گاوها

اگر گاوها قیمت را به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، خرس‌ها کنترل بازار را از دست خواهند داد. در این حالت، مانا خواهد توانست تا مقاومت سر بار ۱/۳۶ دلار نیز رشد کند. این سطح برای گاوها بسیار حیاتی است، چرا که تثبیت قیمت در آن می‌تواند موجب شود تا قیمت مانا به ۱/۶۸ دلار نیز برسد.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰/۹۰ دلار برسد، احتمال این که قیمت به سطح ۰/۶۰ دلار سقوط کند، بسیار بالا می‌رود.

احتمال افزایش قیمت MANA در صورت حمایت گاوها

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که این جفت در محدوده ۰/۹۴ تا ۱/۰۴ دلار معامله می‌شود. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر ۰/۹۴ دلار بکشند، این جفت ممکن است تا ۰/۹۰ دلار هم سقوط کند.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای ۱/۰۴ دلار برسانند، نشان می‌دهد که میزان تقاضا از عرضه بیشتر است. همین امر نیز می‌تواند موجبات افزایش قیمت تا ۱/۱۵ دلار را فراهم کند. شکسته شدن و تثبیت قیمت بالای سطح ۱/۱۵ دلار نشان می‌دهد که خریداران کنترل را در اختیار دارند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله ADA ،XLM ،XMR و MANA به لینک زیر مراجعه کنید

معامله ADA ،XLM ،XMR و MANA

منبع: cointelegraph

مانا مونرو کاردانو استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.