رشد ۱۵ درصدی استلار در روزهای پر نوسان بازار: قیمت به چه سطحی خواهد رسید؟

رشد ۱۵ درصدی استلار در روزهای پر نوسان بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال وارد یک روند نزولی شدید شده، اما باز هم رمزارزهایی وجود دارند که توانسته‌اند با وجود افت قیمت ارزهایی مثل بیت‌کوین و اتریوم، روند صعودی خود را حفظ کرده و رشد کنند. استلار یکی از این ارزهای دیجیتال است که توانسته در یک هفته‌ی گذشته، ۱۵ درصد رشد کند. رشد ۱۵ درصدی قیمت استلار در طول یک هفته اخیر باعث شد تا به عنوان پرسودترین رمزارز این روزهای بازار نامیده شود.

رشد ۱۵ درصدی قیمت استلار در طول یک هفته

به نظر می‌رسد گاوهای استلار موفق شده‌اند در روزهای پر نوسان بازار، کنترل را در دست گرفته و قیمت این رمزارز را بالا ببرند. رمزارز استلار (Stellar) که با نماد XLM در صنعت کریپتو شناخته می‌شود، در طول یک هفته‌ی گذشته، ۱۵ درصد رشد کرده است.

رشد ۱۵ درصدی قیمت استلار در طول یک هفته

XLM در حال حاضر به عنوان پرسودترین آلت‌کوین بازار شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که RSI این رمزارز نیز عدد ۱۰۰ (خرید بیش از حد) را نشان می‌دهد؛ یعنی گاوها و سرمایه‌گذاران در حال خرید آن هستند.

در زمان نگارش این خبر، استلار ۰/۱۳۰۱ دلار معامله می‌شود. جالب است بدانید که شاخص‌های فنی مثل شاخص MACD (میانگین متحرک همگرایی / واگرایی) در ۴ سپتامبر، شروع یک رالی قدرتمند را تایید کرده بودند.

شاخص MFI نیز روی عدد ۶۴/۲۴ قرار دارد که نشان می‌دهد میزان انباشت XLM از فروش آن پیشی گرفته است.

منبع: coincu

استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.