با وجود افت شدید بازار، توکن RUNE حدود 30 درصد رشد کرده است!

رشد 30 درصدی قیمت توکن RUNE با وجود افت شدید بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال چند روزی است که افت کرده و قیمت بسیاری از رمزارزها در حال کاهش است، اما توکن RUNE بدون توجه به وضعیت بازار، به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، به طوری که در یک هفته گذشته، حدود 30 درصد رشد کرده. رشد 30 درصدی قیمت توکن RUNE با وجود افت شدید بازار سبب شد تا توجه سرمایه‌گذاران زیادی به آن جلب شود.

رشد 30 درصدی قیمت توکن RUNE با وجود افت شدید بازار

توکن بومی پلتفرم THORChain تنها در یک هفته‌ی گذشته، 30 درصد رشد کرده است. این توکن از دسته معدود توکن‌هایی بود که در میان افت شدید قیمت رمزارزها توانسته رشد کند.

اکثر آلت‌کوین‌های بازار با الگوبرداری از بیت‌کوین، وارد یک فاز صعودی شده بودند، اما به دلیل اتفاقاتی که در صنعت کریپتو و سایر بازارهای مالی افتاد، قیمت BTC به شدت افت کرد و سبب شد که رمزارزهای دیگر نیز افت قیمت پیدا کنند. این افت به قدری شدید بود که باعث شد قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود یعنی 25,300 دلار سقوط کند.

در حال حاضر، بیت‌کوین پس از یک افزایش جزئی روزانه به سطح 26000 دلار رسیده؛ با این وجود، ارزش بازار آن هنوز زیر 510 میلیارد دلار است.

رشد 30 درصدی قیمت توکن RUNE با وجود افت شدید بازار

در حالی که بقیه رمزارزهای شاخص بازار افت قیمت دارند، توکن RUNE همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، به طوری که رشد هفتگی آن به 30 درصد رسیده. این توکن در حال حاضر با قیمت 1/75 دلار معامله می‌شود.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.