پلتفرم Shopping.io برای دارندگان شیبااینو جوایز خاصی را در نظر گرفته است

پاداش Shopping.io به دارندگان شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس اعلامیه منتشر شده در اوایل روز پنجشنبه سفارشات ثبت شده در پلتفرم Shopping.io از سوی دارندگان شیبااینو به مدت ۲ هفته به صورت رایگان و با تخفیف 2 درصدی ارسال خواهند شد. قبلا خبر همکاری شیبااینو و پلتفرم تجارت الکترونیک  Shopping.io از سمت مدیرعامل این پلتفرم داده شده بود. در ادامه جزئیات دقیق‌تری از پاداش Shopping.io به دارندگان شیبااینو در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پاداش Shopping.io به دارندگان شیبااینو

بر اساس اعلامیه منتشر شده در اوایل روز پنجشنبه سفارشات ثبت شده در پلتفرم Shopping.io از سوی دارندگان شیبااینو به مدت ۲ هفته به صورت رایگان ارسال خواهند شد. همچنین تخفیف 2 درصدی نیز برای هولدرهای این میم‌کوین در نظر گرفته شده است.

این پلتفرم که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، به مشتریان خود کمک می‌کند تا با ۲۰۰ ارز دیجیتال مختلف از آمازون، eBey، والمارت و سایر خرده فروشان خرید کنند. CoinPayments یک دروازه پرداخت برای ارزهای دیجیتال در این پلتفرم است.

Shopping.io ادعا می‌کند با کمک فناوری بلاک‌چین می‌تواند عملکرد زنجیره تامین را بهبود بخشد. کاربران می‌توانند با ایجاد حساب  کاربری در این پلتفرم از شرکت‌های مختلف سفارش ثبت کنند. این پلتفرم داده‌های افراد را در یک بلاک‌چین غیرمتمرکز ذخیره می‌کند.

پیش از اعلام این خبر، آربل عارف مدیر عامل پلتفرم خبر همکاری Shopping.io با شیبااینو را رسانه‌ای کرده بود. گفتنی است که قیمت دومین میم‌کوین بزرگ بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۵/۲۵ درصد رشد کرده.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.