خبر خوب برای دارندگان شیبااینو: حجم معاملات بزرگ این توکن 300 درصد افزایش یافت

افزایش 300 درصدی حجم معاملات بزرگ شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات موجود، حجم معاملات بزرگ شیبااینو بیش از 300 درصد افزایش یافته. به دنبال افزایش 300 درصدی حجم معاملات بزرگ شیبااینو تعداد تراکنش‌های این ارز دیجیتال به 20.2 تریلیون رسید؛ اما آیا قیمت میم‌کوین شیبااینو هم دستخوش تغییر شده و روند صعودی به خود می‌گیرد؟

افزایش 300 درصدی حجم معاملات بزرگ شیبااینو

حجم معاملات بزرگ توکن SHIB در 24 ساعت گذشته بیش از 300 درصد افزایش یافته و به سطحی رسیده که در ماه می مشاهده نشده بود. با توجه به داده‌های Intotheblock، تراکنش‌های بزرگ انجام شده SHIB به 20.2 تریلیون تراکنش رسیده است.

جالب است بدانید که حجم معاملات بزرگ توکن نیز همراه با تراکنش‌های آن رشد کرده و به 178 میلیون دلار رسیده. به گفته فعالان بازار، این میزان، بالاترین سطح ثبت شده در هشت ماه گذشته است.

افزایش 300 درصدی حجم معاملات بزرگ شیبااینو

بر اساس داده‌های Etherscan، این تراکنش‌ها توسط شبکه‌ای از کیف پول‌های ناشناخته انجام شده. به گفته این منبع، یک کیف پول با آدرس “0xE50” برداشت هنگفتی به مبلغ 4.27 تریلیون SHIB انجام داده که ارزشی معادل 38.18 میلیون دلار دارد. از طرف دیگر، کیف پول دیگری با نام “0x23B7” شاهد بزرگترین ورودی شیبااینو، یعنی 2.27 تریلیون SHIB به ارزش 20.28 میلیون دلار بود.

افزایش 300 درصدی حجم معاملات بزرگ شیبااینو

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.