پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه: PEPE به چه سطحی خواهد رسید؟

پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: با بهبود قیمت بیت‌کوین، بسیاری از رمزارزها و آلت‌کوین‌های بازار روند صعودی به خود گرفته و شروع به رشد کرده‌اند. برای مثال PEPE از توکن‌هایی بوده که در هفته گذشته رشد چشمگیری داشت. تحلیلگران زیادی با بررسی داده‌های موجود، پیش‌بینی کردند که این توکن، می‌تواند تا 400 درصد رشد کند. اما آیا پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه به واقعیت خواهد پیوست؟

پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه

بسیاری از رمزارزها و آلت‌کوین‌های بازار به دنبال بهبود قیمت بیت‌کوین، روند صعودی به خود گرفته و شروع به رشد کرده‌اند. برای مثال PEPE از توکن‌هایی بوده که در هفته گذشته رشد چشمگیری داشت. به دنبال این رشد نیز یکی از تحلیلگران بازار به نام Fierytrading، پیش‌بینی جالبی در مورد این میم‌کوین مطرح نمود.

به گفته‌ی این تحلیلگر، در نمودار توکن پپه الگوی روند نزولی تشکیل شده؛ زمانی که این الگو تشکیل می‌شود، اغلب بعد از آن باید منتظر رشد قیمت باشیم. خروج از این الگو می‌تواند سیگنالی باشد تا گاوها قیمت توکن را به بالا ببرند.

پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه

زمان مشخصی برای رخ دادن این رشد مطرح نشده. با این حال، این تحلیلگر بیان کرده که رشد ۴۰۰ درصدی قیمت در مدت زمان کوتاهی رخ خواهد داد.

گفتنی است که قبل از بهبود قیمت‌ها در بازار، PEPE از دسته توکن‌هایی بود که روند صعودی به خود گرفته بود، به طوری که در هفته گذشته ۱۶ درصد رشد داشت.

این هفته نیز روند توکن صعودی بوده و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ درصد رشد ثبت کرده بود. بر اساس گزارشات، افزایش گفتگو در رابطه با این توکن علاقه کاربران به آن را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث ایجاد فشار خرید می‌شود.

با افزایش این فشار خرید نیز الگوی نزولی شکسته شده و توکن شروع به رشد خواهد کرد. اگر پیش‌بینی بیان شده به وقوع بپیوندد، PEPE تا ۰/۰۰۰۰۰۳۵ دلار رشد خواهد کرد.

پیش بینی رشد ۴۰۰ درصدی میم کوین پپه

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.