جهش 60 درصدی قیمت SHIB: دلیل این رشد چیست؟

جهش 60 درصدی قیمت SHIB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داده‌های موجود، قیمت شیبااینو در 24 ساعت گذشته 60 درصد افزایش یافته. به گفته فعالان بازار جهش 60 درصدی قیمت SHIB ناشی از افزایش شدید قیمت بیت‌کوین و برخی از دلایل دیگر است. اما این رشد ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

جهش 60 درصدی قیمت SHIB

به دنبال رشد قیمت بیت‌کوین، بسیاری از رمزارزهای بازار به خصوص میم‌کوین‌ها روند صعودی به خود گرفتند. برای مثال شیبااینو در 24 ساعت گذشته نزدیک به 60 درصد رشد کرده و به سطح 0.00003922 دلار رسیده است. در حال حاضر رشد روزانه این توکن با افت جزئی به 44 درصد رسیده؛ اما همچنان ادامه دارد.

با توجه به داده‌های coinmarketcap، این میم‌کوین در بازه زمانی هفتگی نیز رشد 283 درصدی داشته. با این رشد، حجم معاملات توکن نیز به شدت بالا رفته و به 13,338,944,678 دلار رسیده است.

جهش 60 درصدی قیمت SHIB

در حال حاضر این میم‌کوین در جایگاه دهم coinmarketcap قرار دارد. به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، یکی از دلایل رشد قیمت SHIB آغاز روند صعودی میم‌کوین‌هایی مانند فلوکی‌اینو، دوج‌کوین و بونک بوده است.

عامل دیگر این رشد، افزایش علاقه کاربران به خرید این میم‌کوین‌ بوده. بر اساس گزارشات Spot-On-Chain، بنیانگذار MakerDAO، اخیرا 7.41 میلیارد SHIB به ارزش 100 هزار USDC در اول مارس خریداری کرد که گفته می‌شود از دلایل اصلی این رشد به شمار می‌آید.

به گفته فعالان بازار، خبر عرضه سرویس نام شیب (SNS) نیز از دیگر دلایل این رشد بود.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.