پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی کاردانو: آیا قیمت ADA به 35 دلار خواهد رسید؟

پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: کاردانو یکی از توکن‌هایی است که اخیرا عملکرد خوبی را از خود نشان داده و توانسته توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار را جلب کند. به دنبال رشد چشمگیر قیمت ADA در چند روز گذشته، یکی از تحلیلگران FieryTrading پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی کاردانو را مطرح کرده که باعث تعجب و امیدواری بسیاری از سرمایه‌گذاران گشته است!

پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی کاردانو

کاردانو یکی از رمزارزهای برتر بازار است که اخیرا به شدت رشد کرده و توانسته توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کند. با رشد چشمگیر قیمت کاردانو، بسیاری از تحلیلگران بازار پیش‌بینی‌های جالبی را مطرح کردند که یکی از آن‌ها رشد 10000 درصدی قیمت ADA بود.

به گفته تحلیلگر FieryTrading، این رمزارز طی دو سال آینده به 35 دلار می‌رسد. این تحلیلگر با توجه به نمودار کاردانو نشانه‌هایی را مطرح کرد که آغاز روند صعودی را نشان می‌دهند.

توکن Cardano در ماه گذشته تقریبا 50 درصد رشد کرده و قیمت آن در یک هفته گذشته نیز به 0/40 دلار رسیده است؛ اما به دنبال افت جزئی بازار، قیمت آن نیز کاهش یافته و در حال حاضر در محدوده 0/36 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که نه تنها تحلیلگر FieryTrading، بلکه بسیاری از تحلیلگران شناخته بازار نیز به رشد قیمت این رمزارز در دو سال آینده اشاره کرده‌اند. به گفته یکی از تحلیلگران، این توکن تا سال 2024 به 10 دلار می‌رسد.

منبع: cryptopotato

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.