رشد ۲۷ درصدی دوج‌کوین: بیش از 97 میلیون توکن DOGE جابجا شد!

انتقال 97 میلیون دوج‌کوین از صرافی Rabinhod یه یک کیف پول ناشناس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: دوج‌کوین در هفت روز گذشته بیش از 27 درصد رشد کرده. به گفته تحلیلگران بازار، رشد ۲۷ درصدی دوج کوین در صورتی اتفاق افتاده که قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار کاهش یافته است. به دنبال رشد قیمت DOGE، بیش از 97 میلیون توکن از صرافی رابین‌هود به کیف پول ناشناسی منتقل شده است.

دوج‌کوین در هفت روز گذشته بیش از 27 درصد رشد کرده. بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت این توکن امروز نیز با رشد 7/57 درصدی به 0,07143 دلار رسیده و جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین رمزارزهای بازار، حفظ کرده است.

به گفته تحلیلگر ارشد Rekt capital، در صورت بسته شدن قیمت دوج‌کوین بالاتر از سطح 0,07163 دلار، این میم‌کوین احتمالا رشد قیمتی چشمگیری خواهد داشت.

انتقال 97 میلیون دوج‌کوین از صرافی Rabinhod یه یک کیف پول ناشناس

گفتنی است که روند قیمت این رمزارز بستگی به حجم معاملات آن دارد. در حال حاضر حجم معاملات دوج‌کوین با افزایش 163 درصدی به 1/1 میلیارد دلار رسیده است. در صورت تداوم عملکرد فعلی، Dogecoin در مسیر آزمایش مجدد سطح قیمت 0/081 دلار خواهد بود، سطحی که در صورت دستیابی به آن، می‌تواند از بالاترین سطح ثبت شده در 25 جولای نیز عبور کند.

انتقال 97 میلیون دوج‌کوین از صرافی Rabinhod به یک کیف پول ناشناس

جالب است بدانید که در زمان رشد قیمت این توکن نیز بیش از 97 میلیون DOGE به ارزش تقریبی 7 میلیون دلار، از صرافی رابین‌هود به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است.

ماه گذشته نیز، مقدار زیادی DOGE بین کیف پول‌ها و صرافی‌های مختلف جابه‌جا شده بود؛ همین امر باعث شده که توجه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین و فعالیت نهنگ‌های آن جلب شود.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Whalealert، در 25 اکتبر 350 میلیون DOGE به ارزش 23/4 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی رابین‌هود منتقل شده بود.

شایان ذکر است که چند روز قبل نیز در 23 اکتبر، 83/3 میلیون DOGE (به ارزش 5/3 میلیون دلار) از رابین‌هود به آدرس نامعلوم دیگری منتقل شده.

در 16 اکتبر هم 110 میلیون DOGE دیگر (به ارزش 6/6 میلیون دلار) از منبعی ناشناس به Coinbase منتقل شده بود. این معاملات نشان دهنده تجارت فعال و احتمالا انباشت یا توزیع استراتژیک توسط نهادهای خاصی است.

منبع: U.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.