آیا FLSK از شیبااینو و پالیگان پیشی خواهد گرفت؟

احتمال پیشی گرفتن FLSK از شیبااینو و پالیگان در سال ۲۰۲۳
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۱

تحلیلگران خبر از احتمال پیشی گرفتن FLSK از شیبااینو و پالیگان در سال ۲۰۲۳ می‌دهند. اما این قضیه تا چه حد درست است؟ آیا امیدی به بهبود روند شیبااینو و پالیگان در آینده وجود ندارد؟ برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

تحلیلگران با بررسی روند بازار پیش‌بینی می‌کنند که به احتمال زیاد فلاسکو (FLSK) در سال ۲۰۲۳ از شیبااینو (SHIB) و Polygon (MATIC) پیشی خواهد گرفت.

ارزهای دیجیتال مانند Polygon (MATIC) و Shiba Inu (SHIB)، ارزهای دیجیتالی قدیمی هستند که مدت زیادی بر بازار مسلط نبوده‌اند، اکنون در حال مبارزه برای حفظ موقعت خود هستند.

روند این رمزارزها منفی بوده و به همین دلیل سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، توجه خود را به رمزارزهای جدیدتر و امیدوارکننده‌تری مانند فلاسکو معطوف کرده‌اند.

Polygon (MATIC) در تلاش برای بهبود اوضاع بازار خود

پالیگان (MATIC) اولین پروژه مبتنی بر اتریوم است که برای رفع مشکل مقیاس پذیری اتریوم طراحی شده و مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید و مختلف بلاک‌چینی را ارائه می‌دهد. این فناوری‌ها باعث کاهش کارآمدی بلاک‌چین می‌شوند و در عوض در سطوح اوج قیمت رمزارز، ثبات آن را حفظ می‌کند.

منفی شدن روند بازار ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی بر پالیگان گذاشته و باعث افت قیمت شدید این رمزارز شده است. سرمایه‌گذاران MATIC حتی با تلاش‌های فراوان این شبکه برای بهبود روند خود در بازار، باز هم معتقدند که برای بهبود اوضاع این رمزارز بسیار دیر شده است.

کمتر شدن توجه‌ها به شیبا اینو (SHIB)

شیبااینو (SHIB) از آن دسته رمزارزهایی بود که پس از راه‌اندازی توجه‌ها را بین سرمایه‌گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد. به طوری که توجه سرمایه‌گذاری مانند ایلان ماسک نیز به این رمزارز جلب شد و آغاز به حمایت از شیبااینو (SHIB) کرد. همین امر باعث افزایش سرسام آور قیمت این ارز دیجیتال تازه وارد در بازار شد.

با کاهش تبلیغات این رمزارز، شیبااینو دیگر در مرکز توجه همه نیست و نمی‌تواند سرمایه‌گذاری امیدوارکننده‌ای برای سرمایه‌گذاران باشد.

فلاسکو (FLSK) رمزارزی جدید

در لیست ارزهای دیجیتال در حال ظهور، فلاسکو  توجه سرمایه‌گذارن ارز دیجیتال با دانش بازار خوب را جلب کرده است. انتظار می رود که ارزش فلاسکو تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد خوبی داشته باشد و روند مثبت خود را در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه دهد.

Flasko اولین پلتفرم سرمایه‌گذاری جایگزین را ایجاد خواهد کرد که برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال طراحی شده است. همچنین تیم حامی رمزارز فلاسکو تمام نقدینگی خود را برای اطمینان بیشتر سرمایه‌گذاران، به مدت ۳۳ سال قفل کرده است.

پیش فروش رمزارز  Flasko آغاز شده است و قیمت فعلی آن حدود ۰٫۰۶۵ دلار است. با این که Flasko یک سرمایه‌گذاری امیدوارکننده به نظر می‌رسد ولی قبل از خرید آن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

منبع: cryptodaily

شیبا اینو ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.