نهنگ شیبااینو ۲/۸ تریلیون SHIB خریداری کرد

خرید ۲/۸ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: اخیرا یک نهنگ شیبااینو مقدار ۲/۸ تریلیون توکن SHIB را خریداری کرده است. با توجه به روند فعلی، حدس زده می‌شود پس از خرید ۲/۸ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ، افزایش قیمت این رمزارز تداوم پیدا کند.

خرید ۲/۸ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ

طبق آمار سال‌های گذشته، شیبااینو یکی از رمزارزهایی است که طرفدارانش در وضعیت نابسامان بازار همچنان به حمایت از این رمزارز ادامه می‌دهند. یک نهنگ بزرگ شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته در یک تراکنش ۲/۸ تریلیون توکن خریداری کرده و با در نظر گرفتن ارزش SHIB در زمان انتشار خبر، مبلغ ۲۶/۱۲ میلیارد دلار برای خرید این مقدار توکن خرج کرده است.

با خرید ۲/۸ تریلیون توکن شیبااینو توسط این نهنگ، ارزش شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک ۱/۵۷ درصد افزایش یافته است. با توجه به داده‌های کیف پول این نهنگ، مشخص شد که وی در تاریخ ۹ تا ۱۰ نوامبر حدود ۲/۳ میلیون دلار SHIB خریداری کرده است. بر اساس نمودار روزانه MACD شیبااینو، می‌توان گفت SHIB پتانسیل بازیابی یک روند صعودی پایدار را دارد.

خرید ۲/۸ تریلیون شیبااینو توسط یک نهنگ

طfق داده‌های این نمودار، موقعیت On-Balance-Volume (OBV) شیبااینو در حالت صعودی قرار دارد بنابراین، می‌توان گفت فشار خرید این میم‌کوین به شدت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ambcrypto

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.